Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä enää normaalia, että itkee edelleen viikottain vaikka erosta jo 5kk?

Vierailija
19.07.2020 |

On päiviä ettei itketä, mutta aina mies on mielessä. Sitten on päiviä, että aamusta asti vain itkettää. Kuten tänään.
Milloin tämä helpottaa? Onko edes normaalia edelleen surra ja itkeä? Koskaan aiemmin ei ole ero tuntunut näin pahalta. En olisi halunnut menettää sitä miestä, joten tämä on ihan kauhean vaikeaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke niin pitkään kun itkettää. Se on normaalia.

Vierailija
2/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Minulla meni kaksi vuotta toipua edellisestä, ja akuutti itkuvaihe kesti yli puoli vuotta. Onneksi meni ohi ja elämä hymyilee jälleen. Nyt on hyvä olla. Tsemppiä, ja itke pois niin kauan kuin itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Olet menettänyt suuren osan elämääsi, mahdollisesti äkillisestikin. On upeaa, että pystyt tuntemaan niin syvästi ja sen kautta sinulla on myös mahdollisuus todelliseen onnellisuuteen. Senkin aika tulee vielä. Anna surulle niin paljon aikaa kuin se vaatiikaan.

Vierailija
4/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte kauan yhdessä (esim ikäsi ja aiempien parisuhteiden kestot) huomioon ottaen niin kyllä se vie aikansa. Itse olen kahden vuoden jälkeen ehkä hieman toipunut mutta en missään tapauksessa päässyt yli. On ok-päiviä ja huonoja päiviä.

Vierailija
5/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan mutta lakkaa postaamasta instaan niitä englanninkielisiä mietelauseita rakkaudesta ja miehistä, ne oli kiusallista seurattavaa jo pari kuukautta sitten.

Vierailija
6/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin lähes kaksi vuotta päivittäin. 

Sitten alkoi olla päiviä, jolloin en itkenytkään. 

Nyt niitä päiviä jolloin itken, on enää harvoin. 

Tsemppiä! 

Vierailija
7/7 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo puolitoista vuotta itkenyt melkein joka päivä. Ehkä tämä vielä helpottaa.