Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Kiinasta aidosti pelottavan lentävän noidan

Vierailija
18.07.2020 |

Kammottavia pää ja hirveä virne, liikkuvat vihreät ja punaisiksi vaihtuvat silmät, kallon alla liehuva kangasrepale joka vaihtuu hämähäkinverkoiksi, hieman hämähäkillä vielä pahempi virne kuin itse noidalla.
Täysin äänetön. Ohjaimessa on näyttö ja otuksessa kamera. Lentoaika puolisen tuntia, äänetön aavemaista hurinaa lukuun ottamatta.
Maksoi 1200 euroa mutta on aidosti pelottava. Lennätin sen äsken ikkunan taakse ja pelästyin itse, pää kääntyilee tuon kameran mukana.
Aikomus olisi lennättää silloin tällöin tietyissä paikoissa ja aloittaa huhujen kierre. Kokonaiskorkeus on 1.5 metrin luokkaa mutta huntu kelautuu kallon alle laitteen voi ajaa piiloon. Provehje jota voi duunailla entisestään.
Maalla kun ollaan niin autiotalo ja ja muita.
Lapsesta asti kiehtonut kummittelu ja pelottelu. Teini-iässä tuli siimat ja muut tekniikat tutuiksi, Sonyn walkman toi harrastajille täysin uuden alalajin kummitteluun.
Nämä dronwt ovat nykyajan ykkösjuttu, tätäkään ei todella droneksi ajattelisi kun sen mökin huusi polulla lennättää tulijaa vastaan ja tipauttaan pensaikkoon piiloon jolloin demoni luo "haihtuvan aaveen ilmiön". Klassisessa kummittelu ssa aina tärkeää se mielenterveyden epäily ja siksi panostetaan näissä laitteissa häiveisiin ja nopeuteen.
Kymppitonnilla tuolta saa kokonaisen ufosetin joka pakkautuu pitsa laatikon kokoiseen tilaan jossa se lentää pois, videolla hyvin vaikuttava mutta itsellä on tuo extra terretrial- puoli kokonaan harrastuksessa tutustumatta

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veli rakensi lapsena semmoisen olkinuken jonka sai narulla vedettyä sellaisesta heinäkasasta. Minut veli sai katsomaan sinne latoon jotain ja sitten veli sai sen olkinuken vaivihkaa seisomaan selkäni taakse sivulle melkein viereen.

Minulle tuli sellainen vierauden tunne jolle sain nimen vasta aikuisena. Katsottiin sellaista hevosta alhaalla ja oltiin siellä yli sillä ja yhtäkkiä se heinänukke oli siinä. Pyörryin, ei oltu edes lapsia vaan velikin jo armeijassa.

Tunnetta sanotaan outouden laaksoksi, siellä ei normaalit lait päde.

Joskus ajattelen että se mun säikähdys ja se outouden tunne kun se olkimiies seisoi takanani, veli oli laittanut sille toiseksi silmäsi räsynuken pään, oli lähellä vakavaa mielisairautta ja aivot meni tilttiin pyörryttäen mut ja jos en ois pyörtynyt niin oisin jäänyt sinne outouszonelle.

En kannata ap. N harrastusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi