Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kymppiä parempaa arvosanaa ei voi saada?

Vierailija
01.06.2013 |

Kun kokeistakin voi monesti saada kymppi plussan, niin sitten todistukseen tulee vain tylsästi se kymppi. Eikä mitään hymynaamoja tai kannustustsemppiviestejä saatteeksi. Ei tuo motivoi parempaan suoritukseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pahin motivaationtappaja oli se, kun olin aktiivinen jokaisella tunnilla, tiesin enemmän kuin muut, sain kokeesta yli ysin - ja sain todistukseen vain ysin, saman numeron, minkä moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:11"]

Mulle pahin motivaationtappaja oli se, kun olin aktiivinen jokaisella tunnilla, tiesin enemmän kuin muut, sain kokeesta yli ysin - ja sain todistukseen vain ysin, saman numeron, minkä moni muukin.

[/quote]

Mutta jos saa joka kokeesta kymppi plussan, tietää paljon enemmän kuin muut ja on aktiivinen, niin saa todistukseen huonomman numeron kuin mitä kokeista on saanut. Todistuksen numeroilla pitäisi olla samanlainen skaala kuin vaikkapa älykkyysosamäärällä. Se voisi motivoida paremmin.

Vierailija
4/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että kokeista voisi saada kymppi plussan. Sitä paitsi jos saa kokeesta "yli ysin", se ei ole sama asia kuin kymppi.

Vierailija
5/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa voi saada arvosanaksi yksitoista. Kumma ettei muualla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi