Minkälaiset vaatteet ravintolaan kun on rahat vähissä ja saisin ilmaisia drinksuja
Kommentit (9)
Eikähän naisille ole tuttu ns. tyrkky-look. Laita tissit esille, lyhyt hame ja korkokengät. Eikä se ole pelkästään vaatteista kiinni. Muista asettua tyrkylle tyrkky-asentoon. Ja muista nauraa kaikille äijien jutuille, jos ne on olevinaan hauskoja.
Mahdollisimman hutsumaiset, jos sinulla on vähänkään ulkonäköä ja kroppaa ja olet nuori (ja nainen). Kyllä joku (maksullista) seksiä vonkaava aina joka kuppilasta löytyy.
Viimeks mulla oli likaiset kengät, reikäinen bändipaita ja pakokaasun hajuinen nahkatakki. Mulle tarjosi muutamakin mies monta olutta. En ole kyllä miehistä kiinnostunut siinä mielessä ollenkaan, enkä usko, että juomien tarjoajatkaan kuvittelivat mitään sellaista. Ja kaiken lisäksi olen aikamoinen tuppisuu ja sosiaalisesti estynyt. Oli kyllä erikoinen ilta.
-M29
Miehille drinksun tarjoominen on esileikkiä,mahdollisuus seksiin on ilmassa.Ilmaista loun...drinksua ei ole
olemassakaan!
Mitä iloa on mennä baariin kerjäämään muilta drinkkejä? Eikö siinä mene koko ilta pilalle, kun joutuu hengailemaan tyhmien ja epätoivoisten ihmisten kanssa.
Missä päin asut ap? Voin hakee sut autolla ja tarjota mitä vaan tahdot juoda. Mennään alkoon. Ostetaan sieltä pullot. Vien sut syömään ja voit autossa jo alkaa nauttimaan ja rentoutumaan. Sitten mennään sulle tai mulle ja mäkin voin alkaa ryyppäämään. Jutellaan kaikkea mahdollista. Voidaan nukkuakin sylikkäin jos kemiat natsaa. Miltä kuulostaa?
M36
Vierailija kirjoitti:
Miehille drinksun tarjoominen on esileikkiä,mahdollisuus seksiin on ilmassa.Ilmaista loun...drinksua ei ole
olemassakaan!
Ai niin asuste,korkeet korkokengät riittää mulle....fetissi.
Halpa.