Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun paremmin kun syön illalla.

Vierailija
18.07.2020 |

Minulla ollut pahoja univaikeuksia. Illalla en syönyt mitään kun sitä on pidetty epäterveellisenä. Kun muutin syömisen iltavoittoiseksi, aamulla ja päivällä syön vähemmän ja illalla enemmän olen sen jälkeen nukkunut kuin tukki. Ei tietenkään mitään ähky syömistä, vaan normaali annoskoko. Joskus saatan aamuyöstä herätä ja jos en saa enää unta, niin käyn jää/ruokakaapilla ja otan jonkun esim, suolakurkun ja banaanin ja taas nukahdan heti. En liho tällä systeemillä, mutta nukun nykyään 8-9tuntia hyvää unta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jos syön esim. lihaa myöhään niin aamulla mahaa kurnii. Jos taas jotain kevyempää niin ok. olo aamulla.

Yöllä en koskaan syö yhtään mitään.

Vierailija
2/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, pakko syödä illalla että saa nukuttua. Mutta syöminemhän aktivoi parasympaattista hermostoa joten ihan ymmärrettävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut, että klo 18.00 jälkeen ei saisi syödä mutta vatsan kurniessa minulla ei uni tule silmään. Kun syön juuri ennen nukkumaan menoa leipää niin nukahdan todella hyvin.

Vierailija
4/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nukun hyvin ja yleensä en syö iltaisin. Jos joutuu syömään ison aterian illalla, unenlaatuni kärsii enkä voi aamulla hyvin. Olemme erilaisia kaikki.

Vierailija
5/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön illalla melko myöhään ja paljon. Bmi on 22,5, lihasta kropassa ja unenlaatu hyvää. Aamulla en yleensä syökään sit mitään. Varmasti oikeaoppisesti ajateltuna huono ruokarytmi, mut mulle luontainen.

Turha kuunnella ohjeita, jotka ei itselle sovi. Yhtälailla oon kuullut joidenkin kertovan, ettei saa nukuttua täydellä vatsalla kun tukala olo. Kukin tyylillään.

Vierailija
6/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut, että klo 18.00 jälkeen ei saisi syödä mutta vatsan kurniessa minulla ei uni tule silmään. Kun syön juuri ennen nukkumaan menoa leipää niin nukahdan todella hyvin.

Kaikkea lukemaansa ei pidä uskoa. Varsinkin, jos se on netissä ja lähde epäluotettava.

Tiedoksi sinulle, että monessa sivistysmaassa -esim. Ranska- päivän pääateria syödään klo 20.

Vierailija
7/7 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikaudella ihmiset heräsivät yöllä syömään. Heidän ei tarvinnut lähteä klo: 6.00 yhtään mihinkään. 

Silloin syötiin kun oli nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä