Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP Mieheni 20v ei jaksa harrastaa seksiä

Vierailija
17.07.2020 |

Olemme molemmat nuoria ja olen itse vähän alle 20v. Käyn salilla todella usein ja olen hoikka, 170cm todella tiukkapyllyinen ja terhakkatissinen nainen. Tykkään laittautua ja pitää tiukkoja legginsejä jne.
Jostain syystä mieheni ei silti kovin usein jaksa harrastaa seksiä kanssani, ehkä 1 kerran kahdessa viikossa.
Hänellä on kyllä tosi kovaa stressiä ja masennustakin vähän, vaikuttaisko tämä?
Hän kuites pitää mua todella seksikkäänä, mutta välillä tulee ajatuksia että joku muu jaksaisi sekstailla villisti mun kans paljonkin useemmin.
Oon usein tosi viettelevä ja teen alotteita, mutta sekään ei oikeasti usein auta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane jonkun vanhemman (+27) miehen kanssa, ne on innoissaan sun vartalosta.

20v mies ei vielä osaa arvostaa sitä, ja katselee luultavasti milfejä.

27-30+ miehet alkaakin arvostaa nuoria tyttöjä, siihen saakka moni katselee milfejä eikä tajua arvostaa omanikäisten sileää ihoa, timmiä persettä yms.

Vierailija
2/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota en oo tajunnukaan. Varmaan ihan totta

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota en oo tajunnukaan. Varmaan ihan totta

-Ap

Sen tajuaa sitten myohemmin.

Vierailija
4/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alkamaan myymään itseäsi. Tuollaisella vrtalolla tienaisit helposti 5000-8000€/kk puhtaana käteen (koska maksetaan käteisellä). Saisit seksiä joka päivä, ihailua yms sekä myös sitä pätäkkää niin voisit muutaman vuoden päästä ostaa oman kämpän ilman lainaa.

Vierailija
5/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi vain yksi mies, joka vaan näyttäisi kuinka rakastaa ja himoitsee.

-Ap

Vierailija
6/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä rakkautta saa sen enempää vanhemmiltakaan miehiltä, mutta jos haluat että joku TODELLA himoitsee ja arvostaa sitä sun 19-vuotiasta kyykättyä percettä, niin katse sinne reilusti vanhempiin miehiin jotka ovat itse jo rapistumisvaiheessa (ei mitään radikaalia siis, mutta ovat jo huomanneet ettei oma iho ole enää parikymppisen ja fläsääkin kertyy ehkä vähän helpommin, oman ikäisillä naisilla alkaa persseet löystyä ja tulla sellua reisiin jne).

Sinänsä tuo probleema on varmasti tuttu monille ihmisille iästä riippumatta.

Himoitsetko sinä muuten miehesi vartaloa ja näytät sen hänelle, vai keskittyykö homma sinun vartalosi ympärille?

Vierailija
7/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä rakkautta saa sen enempää vanhemmiltakaan miehiltä, mutta jos haluat että joku TODELLA himoitsee ja arvostaa sitä sun 19-vuotiasta kyykättyä percettä, niin katse sinne reilusti vanhempiin miehiin jotka ovat itse jo rapistumisvaiheessa (ei mitään radikaalia siis, mutta ovat jo huomanneet ettei oma iho ole enää parikymppisen ja fläsääkin kertyy ehkä vähän helpommin, oman ikäisillä naisilla alkaa persseet löystyä ja tulla sellua reisiin jne).

Himoitsetko sinä muuten miehesi vartaloa ja näytät sen hänelle, vai keskittyykö homma sinun vartalosi ympärille?

Hyvä kyssäri, itseasiassa kehun mun miehen kroppaa lähes päivittäin ja suukottelen häntä, kehun kasvoja, ulkomuotoa yleensäkin. Näytän hänelle että arvostan häntä ja ei siinä, hän todellakin näyttää sen myös minulle _suullisesti_

kinkkinen kohta tässä siis vain on se, että hän ei vain innostu seksistä niin helposti ja kovin usein.

-Ap

Vierailija
8/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-25v oli hiljaista vaikkei minussa ollut mitään vikaa, olisin vain halunnut panna omanikäisten poikien/miesten kanssa mutta niitä ei vaikuttanut kiinnostavan ja sain vain harvoin.

25+ olikin yhtäkkiä oven takana jono ton ikäisiä miehiä ja nyt lähempänä kolmeakymppiä saisi panna 20-vuotiaita miehiä niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
9/9 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kyssäri, itseasiassa kehun mun miehen kroppaa lähes päivittäin ja suukottelen häntä, kehun kasvoja, ulkomuotoa yleensäkin. Näytän hänelle että arvostan häntä ja ei siinä, hän todellakin näyttää sen myös minulle _suullisesti_

kinkkinen kohta tässä siis vain on se, että hän ei vain innostu seksistä niin helposti ja kovin usein.

-Ap

Teillä ei ehkä vaan kohtaa libidot eli kannattaa miettiä, kuinka tärkeä tuo asia on vai meneekö muut asiat sen edelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän