Onko Netflixissä jotain eri tasoja tms. tai maakohtaisia eroja???
Netissä luin jostain kehotuksen katsoa erään ohjelman muistaakseni "jenkkien Netflixistä", mutta blondi kun olen, en tajua yhtään mitä minun pitäisi tehdä. Kun avaan netflixin, siellä on tasan ne ohjelmat mitä siellä on, eikä mistään löydy kohtaa josta voisi valita erimaalaisen netflixin. Apua!
Olenko siis ymmärtänyt jotain väärin, vai onko todellakin jossain joku laajempi Netflix - ja jos on, niin miten sinne pääsee???
Kommentit (21)
Kiitos vastauksesta! Onko tuon lataaminen ihan ilmaista ja turvallista? Ja sellaista, että kädetön blondikin siitä selviää..?
ap
On turvallista ja helppoa. Paitsi jos käytät Internet Exploreria.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:04"]
Kiitos vastauksesta! Onko tuon lataaminen ihan ilmaista ja turvallista? Ja sellaista, että kädetön blondikin siitä selviää..?
ap
[/quote]
Ei mulle ainakaan tullut kuluja ja on toiminut ongelmitta. Tosin usan tarjonnassa ei sitten ole suomenkielisiä tekstityksiä. Laillisuudesta en tiedä, tosin tuo julkinen ohjeiden antaminen viittais siihen ettei se nyt ihan kauhean laitontakaan ole.
Aargh, en päässyt puusta pitkälle tuon lataamisen kanssa, en tajunnut yhtään mitä pitäisi tehdä. Ja on käytössä IE... :(
ap
Netflixin käännökset Suomessa teetetään kurjalla palkalla ja olemattomilla työehdoilla. Osa käännöksistä on napattu netistä harrastelijoiden palstoilta. Miettikää, miksi Netflix on niin halpa. Ei siitä rahasta makseta kunnon palkkioita.
Eikun en tiedäkkään onko IE, sekoitin sen Windowsin kanssa... :/
Mistä mä saan tietää mikä mulla on???
ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:12"]
Aargh, en päässyt puusta pitkälle tuon lataamisen kanssa, en tajunnut yhtään mitä pitäisi tehdä. Ja on käytössä IE... :(
[/quote]
Kas kun arvasin. Aloitapa tuolta.
http://www.google.com/intl/fi/chrome/browser/
Ja kyllä, on ilmainen, turvallinen, laillinen, hygieeninen, ekologinen ja muutenkin ok.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:12"]
ap
[/quote]
Tuo lisäosahan käy vain firefoxiin tai cromeen, ei IE:hen. Lataa nyt ensin vaikka crome ja sitten se lisäosa. Se käy ihan helposti.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:13"]
Netflixin käännökset Suomessa teetetään kurjalla palkalla ja olemattomilla työehdoilla. Osa käännöksistä on napattu netistä harrastelijoiden palstoilta. Miettikää, miksi Netflix on niin halpa. Ei siitä rahasta makseta kunnon palkkioita.
[/quote]
Englanninkielisten tekstitysten käyttäminen on helpompaa kuin pelkkä puhutun kielen ymmärtäminen, ja hyvää kielitaidon harjoitusta. Vitsitkään eivät huku käännökseen.
Nettikuvakkeessa mulla on tollanen kuva mitä tuollakin, eli onko mulla sitten toi chrome? Siis toi pallo, missä on keskellä sininen piste ja reunoilla vihreetä, keltasta ja punaista.
ap
Siis ei onnistu millään, vaikka teen juuri niin kuin ohjeissa neuvotaan
ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:19"]
Nettikuvakkeessa mulla on tollanen kuva mitä tuollakin, eli onko mulla sitten toi chrome? Siis toi pallo, missä on keskellä sininen piste ja reunoilla vihreetä, keltasta ja punaista.
[/quote]
Jep, Chrome on. Sitten menet tuonne Media Hintin sivulle:
ja asennat lisäosan.
Onhan sinulla oikeudet asentaa ohjelmia koneellesi?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:19"]
[/quote]
Jep, Chrome on. Sitten menet tuonne Media Hintin sivulle:
ja asennat lisäosan.
Onhan sinulla oikeudet asentaa ohjelmia koneellesi?
[/quote]
Yritin jo miljoona kertaa, mutta ei vaan onnistu vaikka teen juuri niin kuin ohjeissa sanotaan.
Ja en tiedä onko minulla oikeuksia asentaa ohjelmia, mistä sen saa selville?
Jos tarkoitat että olenko aikuinen ja täysjärkinen, niin vastaus on kyllä, vaikka ehkä tämän ketjun perusteella siihen on vaikea uskoa...
ap
Minulle ei jää se latauskuvake alas näkyviin, ensin kysytään tiedänkö että se voi vahingoittaablaablaa ja "jatka" tai "hylkää" ja kun laitan jatka, se mediahint-latauskuvake välkähtää vain nopeasti ja katoaa. En millään ehdi vetämään sitä siitä sinne laajennuskohtaan minne pitäisi!
ap
Katsopa asentamasi laajennukset. (Kolmiviivainen kuvake oikeassa yläkulmassa, Asetukset, Laajennukset.) Näkyykö siellä Media Hint?
Ei näy. Juuri sinne olen sitä yrittänyt vetää, mutta tosiaan se kuvake on näkyvissä niin pienen hetken, etten ehdi. Onko jotain toista keinoa ladata se?
Ei näy sielläkään. Ärsyttävää, täytyy ilmeisesti odottaa yöhön saakka, että tuo perheen hieman vähemmän blondi aikuinen tulee kotiin...
ap
Katsoppas tuolta ohjeet lisäosan asentamiseen, sillä näkee ne usan ohjelmat
http://www.mbnet.fi/artikkeli/ajankohtaiset/paivan_linkit/hyodynna_netflixin_tarjontaa_selainlisakkeen_avulla