Onko joku saanut rahoja takaisin Ticketmasterilta?
Tapahtuma peruuntui ja laitoin rahojen palautuspyynnön 3.4. Vastauksena tuli pahoittelut, että käsittely tulee kestämään. 30.5. sain viestin, että palautus on käsitelty ja rahat tulevat tililleni 2 viikon kuluessa. Eipä ole näkynyt. Viimeisen 3 viikon aikana olen lähettänyt asiakaspalveluun eri kautta viestejä, mutta kukaan ei enää vastaa. Tänään törsäsin 7 euroa (!!!!) soittaakseni puhelinpalveluunsa ja tässä parhaillaan jonotellaan. Onneksi on vaikka koko päivä aikaa
Onko todistettavasti joku saanut rahojaan Ticketmasterilta?
Kommentit (12)
Meniko 3 kuukautta ekasta yhteydenotosta vai siitä, kun ilmoittivat että asia käsitelty? Minulla nyt ekasta yhteydenotosta 3,5 kk ja tuosta kun lupasivat maksaa rahat jo 1,5 kk...
Vierailija kirjoitti:
Meniko 3 kuukautta ekasta yhteydenotosta vai siitä, kun ilmoittivat että asia käsitelty? Minulla nyt ekasta yhteydenotosta 3,5 kk ja tuosta kun lupasivat maksaa rahat jo 1,5 kk...
Ekasta yhteydenototsta.
Eipä ole rahoja näkynyt tai kuulunut ja muutamia päiviä vajaa 90 päivää odotellut.
Törkyhintainen aspaluuri jossa saat odotella lähemmäs puoli tuntia ennen kuin vastataan. Kun koitat kysyä mikä on jonotilanne palautusten suhteen niin kerrotaan vaan että ruuhkautunutta on. Palkkaisivat porukkaa kiireapulaisiksi kun koronan takia työttömiäkin löytyisi entistä enemmän.
Viimeinen kerta kun lippuja ostan tuolta.
Oon odotellut rahoja yli 3 kk. Olis hyvä, jos Ticketmaster laittais nettisivuille tietoo arvioidusta käsittelyajasta. Olkoon vaikka puoli vuotta, kunha jotain infois. Paljon mainittu 90 päivää, kun ei enää päde. Vähentäis firmaankin tulevia yhteydenottoja. Monilla on nyt rahat tiukassa muutenkin, niin pystyis vähän arvoimaan, milloin mahdollisesti tulis.
Mä haluaisi lippurahat takaisin Elton Johnin siirretystä keikasta. Konserttia siirrettiin vuodella, mut vuoden päästä en ole enää maisemissa. Sinne meni ne 385€
Mulla kesti muutaman päivän yli 3 kk, että rahat palautuivat.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisi lippurahat takaisin Elton Johnin siirretystä keikasta. Konserttia siirrettiin vuodella, mut vuoden päästä en ole enää maisemissa. Sinne meni ne 385€
No pistä palautuspyyntö, kyllä silloin liput voi palatuttaa, kun tapahtuma siirretään.
Kuulin tuosta huonosta palvelusta ja halusin tietoni kokonaan pois heidän asiakasrekisteristä. Eivät suostuneet poistamaan, vaikka lain mukaan pitäisi poistaa, jos asiakas niin haluaa.
Samaa tuskailin tänään. Olin hölmö ja hain kolmelle kaverille liput samalla kuin itselleni että saatiin vierekkäiset paikat. No, konsertti peruuntui... Palautuksia hain kesäkuun 20 pv ja tietäkseni se meni sinne minne pitikin, mut mitään vahvistusviestiä en ikinä saanut, tosin en tiedä lähettävätkö niitä edes. Yritin soittaa mutta juu ihan toivotonta.
Kestäköön vaikka puoli vuotta kunhan saan rahat, neljä lippua maksoi ihan kivasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pistä palautuspyyntö, kyllä silloin liput voi palatuttaa, kun tapahtuma siirretään.
Pienellä printatulla lukee ainakin USAn Ticketmasterilla, ettei lippua hyvitetä mikäli tapahtuma siirretään. Koronan vuoksi sivu suun menneen NHL-matsin lippurahoja piti todellakin odotella niin kauan, että NHL-organisaatio päätti perua loppukauden.
Olen saanut rahat takaisin. Tosin siinä kesti kolme kuukautta.