Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmenen mieheni seurassa

Vierailija
28.05.2013 |

Muutimme miehen toiveesta 300 kilometrin päähän entisestä kotikaupungistani. En ole vielä puolen vuoden aikana saanut uusia kunnollisia ystäviä, joten olen (toivottavasti tilapäisesti) välillä aika yksinäinen.

Olen tehnyt huolestuttavan havainnon, että nyt kun olen aiempaa riippuvaisempi mieheni seurasta, tunnen jotenkin tyhmistyväni. Mieheni on oikeastaan vähän tyhmä. Tai ei ainakaan seuraa aikaansa ollenkaan. Olen ennekin huomannut että hän ei seuraa uutisia kovin tarkasti eikä koskaan puhu mistään vaativista aiheista (esimerkkinä nyt vaikka maailman valtasuhteet), mutta nyt tuon puutteen vasta huomaakin kun ei ole ketään muutakaan kenelle puhua.

En ole mikään supersivistynyt itsekään, mutta tuntuu että lasken huomaamattani omaakin rimaani, kun mieskään ei ole kiinnostunut kehittämään tai sivistämään itseään. Ärtymys miehen asennetta ja "henkistä laiskuutta" kohtaan kasvaa päivä päivältä, vaikka varmasti osasyy kireyteeni on muuton aiheuttama stressi.

Mitä sanoisitte tästä? Odotan saavani kipakkaa kritiikkiä, mutta tuolta minusta oikeasti tuntuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt vielä että ihan fiksu mies tuo muuten on, on huomaavainen ja pärjää töissään, mutta ei puhu minulle ikinä mitään "älykästä", eikä tunnu ajattelevankaan mitään sen suurempia.

Ap

Vierailija
2/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... käytä puhelinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi laittaa miehesi vastuulle "tyhmistymistäsi". Jos susta alkaa tuntua että seuran puutteen vuoksi laiskistut henkisesti niin SUN pitää tehdä asialle jotain eikä alkaa ajatella että "miehen vika".

Vierailija
4/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:10"]

Et voi laittaa miehesi vastuulle "tyhmistymistäsi". Jos susta alkaa tuntua että seuran puutteen vuoksi laiskistut henkisesti niin SUN pitää tehdä asialle jotain eikä alkaa ajatella että "miehen vika".

[/quote]

Kyllä minä vielä luen lehtiä ja seuraan uutisia, olen vain seuran puutteesta johtuen huomannut kuinka vähän minä ja mieheni oikeasti puhumme mistään. Ennen asia ei vaivannut niin usein koska minulla oli muutakin seuraa. Ja tämä ongelmahan ei esim. kavereille soittelemalla ratkea, vaan kyseessä on minun ja miehen luonteiden/kiinnostusten liian suuret erot.

Ap

Vierailija
5/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:23"]

Sanon nyt vielä että ihan fiksu mies tuo muuten on, on huomaavainen ja pärjää töissään, mutta ei puhu minulle ikinä mitään "älykästä", eikä tunnu ajattelevankaan mitään sen suurempia.

Ap

[/quote]Olet sinä aikamoinen, naureskelee, avaat keskusteluja.

Vierailija
6/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kun me muutimme miehen työn perässä kauas entisistä piireistä, tajusin hiljalleen kuinka erilleen olimmekaan kasvaneet. Emme olleet aikoihin tehneet mitään yhdessä tai viettäneet vapaa-aikaa yhdessä, joten oli aika shokki kun ei ollutkaan vanhoja tuttuja joiden seuraan parisuhteen tylsyyttä voi paeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän