Kuinka äkkiä seurustelun alettua mittasit miehen hepin?
Kommentit (12)
Me ollaan nyt 20 vuotta kohta oltu yhdessä, enkä ole mitannut. Niin tyytyväinen mä olen ollut.
Ollaan nyt oltu 13-vuotta naimisissa eikä ole käynyt mielessäkään mitata.
Tähän on yksinkertainen ratkaisu. Nettideiteissä vastaat vaan niihin ilmotuksiin, jossa peniksen pituus on ilmotettu. 20+ cm jos on ja muuten ihan ok:n olonen äijä niin pistän viestiä.
Ihan käsikopelolla ja muullakin tullut mittailtua :) Ei mitään tarvetta mihinkään mittanauhaan tai rullamittaan tarkistusmittausta varten.
Minä mittasin aikoinaan aina uuden tuttavuuden heti kun peliin pääsin käsiksi. En millään mitalla, vaan kädellä. Kämmenmitan voi tietty muuttaa senteiksikin.
Laittaa seisokissa keskisormen pelin juureen ja siitä kämmen suoraksi. Menee kämmenen puolivälistä ranteeseen saakka eri miehillä. Eka on liian pieni minulle ja toka liian suuri. Myös paksuuden mittaan. Aviomieheni vehkeen paksuus on sama kuin ranteeni ympärys on ohuimmasta kohtaa :)
Jos kuulostaa tylyltä nii mittaa ne miehetkin naisia, esim "kämmenen kokoiset rinnat".
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:06"]
Että missä vaiheessa kehtaa?
[/quote] No tietysti siina vaiheessa kun mies ottaa mittanauhan kateensa ja mittaa takapuolesi leveyden.
Mitä se mittaaminen muuttaa? Tuntemuksethan ne on mitkä ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:13"]
Tähän on yksinkertainen ratkaisu. Nettideiteissä vastaat vaan niihin ilmotuksiin, jossa peniksen pituus on ilmotettu. 20+ cm jos on ja muuten ihan ok:n olonen äijä niin pistän viestiä.
[/quote]
Olet siis mieltynyt patologisiin valehtelijoihin.
Kyllä minä mittasin siinä vaiheessa, kun olimme olleet kaksi vuotta yhdessä. Kysyin että antaako avokki luvan ja hetken mietittyään totesi ettei hänellä mitään hävettävää asian suhteen ainakaan ole, anna mennä vain. Olin silloin 21-vuotias.
No en ole mitannut, ei ole käynyt mielessäkään. Onko tuollainen kovinkin yleistä? Kuulostaa joltain teinien touhulta.
Ei miehenikään ole mitannut vyötäröäni tai rinnanympärystäni tai varpaidenvälejäni tai muuta omituista.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:28"]
Kyllä minä mittasin siinä vaiheessa, kun olimme olleet kaksi vuotta yhdessä. Kysyin että antaako avokki luvan ja hetken mietittyään totesi ettei hänellä mitään hävettävää asian suhteen ainakaan ole, anna mennä vain. Olin silloin 21-vuotias.
[/quote]
Mitä sitten tapahtui? Mihin käytit kyseistä tietoa?
En vieläkään. Kyse ei ole kehtaamisesta, ei ole vaan tullut mieleenkään=D
Yhdessä 15 vuotta.