Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hyi, söin kokonaisen perhepitsan 15 minuutissa.

Vierailija
26.05.2013 |

Normaalisti en syö roskaruokaa ja olen hoikahko. Sitten kun sitä saa, niin menee överiksi. No mutta olipa hyvää!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täytteitä siinä oli?

Vierailija
2/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muu perhe ajattelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta iskee ähky!

Vierailija
4/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä. Mä syön aina vain puolikkaan tavallisesta, en pysty enempää. Pullea olen.

Vierailija
5/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, vaikka mitä hyvää.. Tomaattia, jalapenoa, kaprista, valkosipulia. Perhe söi normaalin kokoisen kinkkupitsan, josta siitäkin haukkasin palan.

Ap

Vierailija
6/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Porvooseen. Kaltaiseni läskikään ei pysty perhepitsaa syömään. Taviskoko menee helposti kyllä. Eli en usko tätä hoikahkoa.

Vierailija
7/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä usko sitten. Mitäpä minä sille voin :D

Ap

Vierailija
8/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää että miten joku hoikka saa mahaansa mahtumaan kokonaisen perhepizzan. Tai ehkä ap on vielä nuori? Mä olen ollut koko ajan nälissäni kohta puoli vuotta, jos aamulla syön kaksi leipäviipaletta yhden sijaan, kyseessä on ylensyönti ja ähky olo. Olen inhottava pullukka taikinamaha ja kiloja on lähtenyt alle 5. Olen kade ap:lle.

Vierailija
9/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut pystyy uskomattomiin suorituksiin, mä tiedän erään tapauksen, jossa syötiin ensin pizzerian normipizza ja sen jälkeen kerrosateria hampurilaispaikassa.

Vierailija
10/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hyvää. Itsellä ei tee enää yhtään mieli hampurolaisia eikä pitsoja. Se aromivahhvennehan niissä houkuttelee mutta kun tuosta on opetellut irti kotona niin ei tee enää mieli.

Vierailija
11/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai nam nam maistuis itellekki..aika mimmi kyl jos vartis meni :D

Vierailija
12/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:35"]

Ei oo hyvää. Itsellä ei tee enää yhtään mieli hampurolaisia eikä pitsoja. Se aromivahhvennehan niissä houkuttelee mutta kun tuosta on opetellut irti kotona niin ei tee enää mieli.

[/quote]

Mitä aromivahvinnetta ravintolapizzoissa on? Tai siis missä pizzan ainesosassa sitä käytetään? Mietin vaan, kun itse olin aikanaan pizzeriassa töissä, niin ihan samoja raaka-aineita siellä käytettiin kuin minäkin kotona pizzaa tehdessä. Paitsi että ostivat tietysti isommissa erissä tukusta.

Vierailija
13/17 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin bulimia-aikoinani vetämään ihan älyttömiä määriä kaikkea epäterveellistä, joku pizzeria pizza ihan helposti alkupaloiksi :(

Vierailija
14/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkään en pystyis tuollaista määrää syömään vaikka henki olis kyseessä, en jaksa edes tavallista, syön vaan siitä keskeltä, ja sit uhkaa tulla kauhee ähky, ja mä olen sentään 133kg. Tiedän kyllä laihoja ihmisiä jotka voi syödä tuollaisia määriä tarvittaessa, yleensä tekevät fyysistä työtä, eli kuluttavat paljon, ja käyvät usein vessassa.

Vierailija
15/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa, että pistelit sellaisen ohuen, rapeapohjaisen pizzan yksinäsi.
Ähkyttikö?

Jos se meni vartissa alas, niin se kyllä tuplaa sun yksinäisyyden.
Itkettikö?

Sulla oli kiire ahmaista se ja peittää jäljet, ennen kuin kukaan ehtii tulemaan paikalle.
Puklasitko?
Hävettikö mennä vielä jaolle muun perheen pitsasta niin kuin olisit nälissäsi?

Vierailija
16/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin myös tänään kokonaisen perhepitsa yksikseni! Olen myös normaalipainoinen/hoikka! Tää on jo toka kerta tällä viikolla. Muuten oon elänyt suht terveellisesti. Syön tekemiäni kasviskeittoja, salaattia yms. :-)

Vierailija
17/17 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin myös tänään kokonaisen perhepitsa yksikseni! Olen myös normaalipainoinen/hoikka! Tää on jo toka kerta tällä viikolla. Muuten oon elänyt suht terveellisesti. Syön tekemiäni kasviskeittoja, salaattia yms. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan