Tunsin itseni eilen hoikaksi, tyylikkääksi ja kauniiksi
Kävin nimittäin Keskisellä! Mua hävettää tehdä tämä avaus, mutta onneksi voin tehdä sen nimettömänä. Olen erittäin "antaa kaikkien kukkien kukkia" -tyyppinen ihminen, ja asun pienellä paikkakunnalla, jossa ihmiset harvemmin näyttävät samalta kuin Voguessa tai The Sartorialistissa, mutta herra isä siunaa! Miten samaan paikkaan voikaan keskittyä niin suuri määrä... kuinkahan sen mahdollisimman neutraalisti ilmaisisin... epätyylikkäitä ja ylipainoisia ihmisiä!
En itsekään ole mitenkään supertyylikäs tai erityisen hyvännäköinen, mutta tunsin kyllä itseni varsinaiseksi helmeksi tuossa paikassa.
Anteeksi, tämä oli todella ilkeä avaus, mutta pakko oli avautua!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:37"]
totta, tämä oli ikävä avaus.
[/quote]
Mutta ihan kiva oli saada sanotuksi! Mun mieskin oli tehnyt saman huomion, vaikka häntä kiinnostavat ulkonäköön liittyvät seikat aivan äärimmäisen vähän. Hän kiinnitti erityisen paljon huomioita vitsipaitoijen esiintymistaajuuteen.
Ap
uskon täysin, suomi on täynnä perusjunttikansaa, jotka pukeutuu miten sattuuu.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:42"]
uskon täysin, suomi on täynnä perusjunttikansaa, jotka pukeutuu miten sattuuu.
[/quote]
Kyllä mä sanoisin, että ainakin täällä kotipaikkakunnallani suurin osa pukeutuu ihan siististi, vaikka täällä takahikiällä ollaankin.
Ap
Kannattaa käydä välillä Stockmannilla. Siellä palautuu äkkiä takaisin maan pinnalle.
Uskon hyvin. Suomalaiset on näköjään vähän sellaisia. Täällä pääkaupungissa saa vähän väärän kuvan, kun nämä perussuomalaiset (joihin tässä voidaan lukea muitakin kuin ko. puoluetta äänestäviä) ovat kuitenkin vähemmistössä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:37"]
[/quote]
Mutta ihan kiva oli saada sanotuksi! Mun mieskin oli tehnyt saman huomion, vaikka häntä kiinnostavat ulkonäköön liittyvät seikat aivan äärimmäisen vähän. Hän kiinnitti erityisen paljon huomioita vitsipaitoijen esiintymistaajuuteen.
Ap
[/quote]
Vieläkö joku käyttää muka vitsipaitoja? siis niitä mustia, joissa on valkoisella jokin "hassu" teksti? :D
No, keskisellä niitä kyllä taidettiin myydä ainakin pari kesää sitten.
Itse olen töissä samalla suunnalla missä tää Keskisen kyläkauppa on, ja en jaksa olla joka päivä ihmettelemättä, kuinka rumia, tyylittömiä ja ylipainoisia ihmiset pääsääntöisesti ovat. Sitten on tää anorektikko porukka erikseen....Et niin.
täytyy sit varmaan itsekin lähteä katsomaan aivan omin silmin tätä "ihmettä". Ei sit varmaan missään muualla näe samanaikaisesti yhtä paljon rumia, lihavia ja tyylittömiä ihmisiä kuin keskisellä.
Hämeessä on kanssa keskellä ei mitään ton tyylinen paikka, missä näke....aitoja maalaisia.