Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottelee salilla

Vierailija
26.05.2013 |

Olisi varmaan syytä laihduttaa n. jenkkakahvat pois tai ostaa väljempiä paitoja, epäilen, että niitä kauhistelevat. Olen 40+ ikäinen arkisen näköinen rumasäärinen pätkä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida mikään kovin ruma olla jos tuijottavat, jaksaa paremmin nostaa rautaa kun vähän katselee hyvän näköistä naista.

Vierailija
2/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 08:46"]

Et taida mikään kovin ruma olla jos tuijottavat, jaksaa paremmin nostaa rautaa kun vähän katselee hyvän näköistä naista.

[/quote]

En minä rumana itseäni pidä, vaan aika arkisena. Toisaalta voi olla sitäkin, että katsovat, että vanha akka jaksaa. Ei ne ulkonäön takia kyllä katso, on siellä parempaakin katsottavaa. Vaikka en ole lepso, niin kyllä osaan itsekin nähdä sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kuntosali on kai yhdenlainen iskupaikka. Kivaahan se on, antaa potkua treeniin. Antaa vaan katsella. Minäkin katselen hyvännäköisiä miehiä.

Vierailija
4/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan katsele pelkästään hyvän näköisiä, tuijotan myös estottomasti läskejä ja rumia ihmisiä.

Vierailija
5/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:57"]

No minä en ainakaan katsele pelkästään hyvän näköisiä, tuijotan myös estottomasti läskejä ja rumia ihmisiä.

[/quote]

Ai että miten fiksu ihminen, vau. Fiksu ja selvästi tosi kivakin!

Vierailija
6/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tuijottelijat, se ahdistaa!!! Keskittykää treenaamiseen ihmiset, ei mua kiinnosta helvettiäkään sinä eikä kukaan muukaan. Ällöttää.

Vierailija
7/7 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:57"]

[/quote]

Mutku minä en ole sen enempää hyvän näköinen kuin läski tai rumakaan. Aloittaja. Minussa siis ei pitäisi olla mitään tuijotettavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän