Dildo saunassa
Hei,
Olen miettinyt voiko silikonisia dildoja ottaa saunaan mukaan. Ohjeissa ei asiasta mainita mitään. Vedellä voi esilämmittää, mutta onko saunan kumuus liikaa? Kaalimatoja ei ilmeisesti voi ottaa (?), kun ohjeessa kehoitetaan välttämään auringonvaloa ja kuumuutta. Lasisia ja metalisia dildoja voi varmaankin käyttää huoletta.
Kommentit (8)
Enpä tosiaan tuota lämmönjohtavuutta tullu ajatelleeksi. Edelleen kuitenkin mietityttää näiden dildojen materiaalien lämmönsieto. Monesti tuoteselosteessa mainitaan niiden olevan erilaisia seoksia. En todellakaan halua, että niistä rupeaa liukenemaan mitään.
älä vie muovi tai silikonidildoa, katso iltalehden sivuilta just "asiat mitkä vähentävät seksin halua" valitettavasti en osaa laittaa linkkiä mobiililaitteellani tai siis osaan mä mut se ei liitä:( no siinä sit luetellaan muun muuassa soijaa se vähentää libidoa, sitten noihin dildoihin käytetään materjaalia mikä pitää ne kovina mutta joustavina ja ne kemikaalit siitä voivat imeytyä ihoon ja vaikuttaa hormonitasoon. halukkuus vähentyy. itellekin tuli yllätyksenä kun en ajattelisi ettei ne tee niitä dildoja vaarattomista materjaaleista mutta ei se niin suuri yllätys ole onhan se vanhaa faktaa ettei ne muovit ole niin vaarattomia. mutta iltalehdessä nyt sitten sanottiin näin. niin jos ne dildot voi erittää jotain tavallisesti niin mitä jos vielä kuumentaa? en riskeeraisi.
Itse laitan dildon päälle kondomin ennen käyttöä. Pysyy paikat ja dildo puhtaana.
Dildon kuumeneminen tulee tuskin ongelmaksi kunhan viet sen saunaan vasta sitten kun alat sen kanssa "tositoimiin". Älä siis tuo leluja lauteille vielä siinä vaiheessa kun leikki ei ole vielä alkanut.
Nro 4: höh en mä mitään libidoa aikonut saunaan viedä ku dildon !!
pieni tarina dildosta ja saunasta varmaan 15 vuoden takaa.
Olin menossa saunaan ja olin sopivilla kierroksilla ja jostain syystä pakkasin tekopeniksen saunaämpäriin saippuoiden ja pyyhkeen sekaan, olin sillion yhden 13 v pojan yh. me ei käyty yhtäaikaa saunassa kuin satunnaisesti, ja silloinkin poika sanoi ettei tule. No, kuinka ollakkaan kun olin suihkussa saunan oveen koputettiin ja poikani tukikin saunaan. Olin hiukan hämmetynyt, että mihikäs minä tuon sauvan piilotan. No en ehtinyt piilottaa sitä mihinkään kun poika meni ämpärille. Tästä saatiin käyntii hyvin rakentava keskustelu äidin ja pojan välillä aiheesta seksuaalisuus ja mitä siihen liittyy. Ihan ainutlaatuinen hetki oli se.
Mä otan aina vaimon mukaan saunaan, sillä on hyvä runkata.
Lasi tai metalli johtaa aika hyvin lämpöä. Saunan lauteella kuumenneina niillä saa aikaan palovammoja. Jos on pakko kuumailla niin silikoni tai jellydildo.