Kuka käyttää hajustettuja terveyssiteitä?? Miltä ne haisee?
Kommentit (9)
Mulla oli pikkuhousunsuojia, jotka haisivat halvalle hajuvedelle, taitavat olla loput edelleen kaapissa. Alapää alkoi kutista joten käyttö jäi.
Jep, ihan sama kuin kakkosella. Vaihdoin ehkäisyä ja tätä pirskatin tiputteluvuotoa on tullut monta viikkoa aivan niin kuin lääkäri varoittelikin - olen siis joutunut kulkemaan rätti housuissa pitkään ja siihen olen valkannut hajustetun rätin.
Kyllä ne minun mielestä haisevat liikaa (tulee pää kipeeksi). Mielummin käytän sellaisia jotka vähentää hajuja. Joskus oon vahingossa ostanut ja kyllä kiukuttaa. Samoten huuhteluaineet, shampoot, dödöt, ym. saavat olla todella miedon tuuoksuisia. Ja kyllä olen ihan tosissani!
Joku kamomillan tuoksu oli minun kokeilemissani ja sain niistä alapään tulehduksen. Tulehduserite yhdistettynä tähän hajusteeseen aiheutti kamalan lemun.
Se on kyllä vähän tyhmää, kun kolme viikkoa on ihan hajuton ihminen ja yhden viikon navanalus haisee kuin parfymeria.
Niistä mitään tiedä, mutta meillä Lidlin laventelintuoksuiset roskapussit vaipparoskiksissa - ja niissä kyllä haju parempi kuin "aito" tavara.
Minä ainakin kippaan vaipoista kakat pönttöön ja laitan ne keittiön roskikseen, joka tyhjätään joka päivä.
http://images2.mysupermarket.co.uk/Products_1000/87/274187.jpg?v=1
Parhaita. Mut jos joka päivä käyttää niin en viiti kokoajan, vuorottelen noita ja niit normaaleita, koska noi pidemmässä käytössä vaan ärsyttää alapäätä.
No ei oikein miltään, mutta vievät alapäänhajut hyvin pois