Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen nainen? ja minä raskaana

Vierailija
23.05.2013 |

pitkään ollut mies ärtynty ja vit..nut kaikkeen, epämääräinen. Viimeyönä heräsin klo 4 kun puhuu puhelimessa, äänensä oli sellainen että ajattelin ihankuin puhuisi jonkun naisen kanssa. no nousin ja niinhän se oli. selvinpäin ei mies ollut. tarksitin puhelimen ja mut haukku, sanoi et se on vanha lapsuuden ystävä. yli tunnin olivat puhuneet.

kun mies nukahti katsoin facebookin ja siellä oli monia viestejä naiselta. katsoin koska olin epäillyt tälläistä ja oli pakko saada todisteet onko totta vai  minä vainoharhainen kuten mies on sanonut.

en pysty enkä jaksa kirjoittaa enempää.

nyt oli viimeinen sen temppu, ero tulee. raskaana olen ja äijä tekee noin. Ja on myös alkanut juoda enemmän.

en tiedä miksi kirjoitan tänne----niin rikki ja surullinen ja helvetin petetty olo. minä hölmö olen uskonut johonkin yhteiseen tulevaisuuteen ja mikä onkaan totuus.

pärjään kyllä, jo vuosia on päävastuu koti ja lapset ollu mulla.

entiten saattuu lasten puolesta ja toki itseni, MIKSI OLEN OLLU näin sokea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu tällä palstalla olevan aika monella naisella melkoisia elostelijoita miehinä.

Vierailija
2/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka lapsi? Mies hötkyilee koska vanhemmuus pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikean päätöksen teet.

Toinen nainen saa varsinaisen helmen itselleen!

Vierailija
4/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani puolestasi. Jos yhtään auttaa, ajattele että tulevaisuutesi voi olla vain parempi!

Vierailija
5/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:20"]

Olen tosi pahoillani puolestasi. Jos yhtään auttaa, ajattele että tulevaisuutesi voi olla vain parempi!

[/quote]

Kiitos! Itken..kyllä mä olen juuri noin ajatellut, tulevaisuus on parempi sekä mulle että lapsille. Mutta se mikä sattuuu on se etten voi tajuta miehen tunnekylmyyttä, miten laskelmoiva se on ollut, ja iten voi tehdä noin. no, sitä on turha miettiä koska olen tullut siihen tulokseen että sillä ei oo omaatuntoa joka kolkuttelisi. oma vika kun oon kattonu näin pitkään ja kokoajan paljastuu vaan pahimpia temppuja.

toiset naiset hän kielsi aina, minä hölmö..anteeks kauheeta itsesääliä, tää on nyt vaan tämä tunnetila. ja väitti et haluaa lisää lapsia ja nyt paljastuu nämä. MIten joku voi olla tuollainen.....olen kai jossain shokkitilassa..en koskaan halunnut voinut uskoa et sill on muita. mut tekihän se muitakin asioita jotka tuhosi suhddetta, miksei siis tuotakin.

Vierailija
6/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap:n kirjoittaa päävastuun lapsista ja elämästä olleen jo vuosia hänellä. Opetelkaa lukemaan koko aloitus.

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:17"]

Onko eka lapsi? Mies hötkyilee koska vanhemmuus pelottaa.

[/quote]

Vierailija
7/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap hyvä. En osaa edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu juuri nyt ja kuinka hyljätyksi itsesi koet, toki aavistuksen osaan tulkita surumielisestä tekstistäsi. :( Nyt sinulta kysytään valtavaa voimaa, mutta kyllä sinä sen itsestäsi ammennat. Mitä hyvänsä teet jatkon suhteen, toivon sulle kaikkea hyvää. ♥

Vierailija
8/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Onko sulla ketään kenen kanssa puhua? Se on nyt tärkeintä, joku jolle voit purkaa tunteitasi ja ajatuksiasi. Vaikka useampia ihmisiä. Olen todella pahoillani puolestasi.  Minkä ikäisiä lapset on? Ja miten pitkällä sun raskaus on? Jos ihan loppusuoralla, odota synnytys ja ryhdy sitten järjestelemään elämääsi. Jos talous kestää, ukko pihalle ja sinä jäät teidän asuntoon, niin sun ei tarvitse muuttaa vauvan ja lasten kanssa. Ainakaan nyt heti. Eronhan sä voit panna vireille samantien ja hoida kaikki asiat lastensuojelun kautta: tapaamiset, elarit kaikki. 

Vierailija
9/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää. Keskity nyt itseesi ja lapsiisi. Kun tuntuu kaikkein pahimmalta, ajattele, että kestät tämän hetken yli vaikka horroksessa: viiden vuoden päästä elämä on raiteillaan ja tämä kaikki on jo haalentunut muistoksi elettyä elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi