Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet; miksi suihinotto on ihanaa?

Vierailija
22.05.2013 |

Voittaako perinteisen yhdynnän?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa 10-0.

Vierailija
2/16 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ottaa penikseni suuhunsa...koen täydellisesti hyväksytyksi tulemisen ja kuuluvuuden tunteen. Kaikissa muissa yhtymisen muodoissa nainen voi olla jossain määrin passivinen, mutta suihinotossa aktiivisuus on kiistatonta. Se on manifesti halusta miellyttää. Fyysisenä tuntemuksena suihinotto tavasta riippuen voi vaihdella kivuliaasta ja ilkeästä aina uskomattoman ihanaan. Henkisellä tasolla se on silti aina yhteenkuuluvuutta lisäävä kannanotto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä suikin ottaja niin se voittaa pimppatuntuman 16-0! Itse ainakin saan suihinotossa niin vahvan orkun, että koko kroppa kirjaimellisesti kihelmöi. Sitä tunnetta en ole kokenut koskaan normi yhdynnässä... Että kyllä, siihen on syynsä miksi miehet haluavat suihinottoa. Harmi vain ettei oma vaimoni tykkää siitä... Ottaa itse kyllä suuhoitoa vastaan muttei anna sitä... 

Vierailija
4/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama meillä, vaimoa kyllä nuolen vaikka kuinka kauan, mutta suihinotto kestää pari minuuttia. Ja sitten se ihmettelee, etkö sä jo tule. Hyviä suihinottajia on kyllä vähissä. Nuorena joskus kyllä.....

Vierailija
5/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 21:00"]

Kun hän ottaa penikseni suuhunsa...koen täydellisesti hyväksytyksi tulemisen ja kuuluvuuden tunteen. Kaikissa muissa yhtymisen muodoissa nainen voi olla jossain määrin passivinen, mutta suihinotossa aktiivisuus on kiistatonta. Se on manifesti halusta miellyttää. Fyysisenä tuntemuksena suihinotto tavasta riippuen voi vaihdella kivuliaasta ja ilkeästä aina uskomattoman ihanaan. Henkisellä tasolla se on silti aina yhteenkuuluvuutta lisäävä kannanotto. 

[/quote]

Tuossa se pajatso tyhjennettiin (tämä onkin hyvä, hah tahaton kaksimielisyys tuli ihan vahingossa).  En tuota ehkä paremmin osaa sanoa.

Seksin fyysinen puoli/äärimmäinen nautinto yhdistettynä siihen, että toinen haluaa tehdä hyvää. Aina ei jaksa/jaksaisi olla aktiivinen ja tuossa saa vain olla ja ottaa vastaan.

No, huono puoli sitten on, että kun vaimo ei tuotakaan halua tehdä, niin lisää tätä tunnetta, ettei toinen sinua halua ja on yhteenkuuluvuutta vähentävä kannanotto.

Vierailija
6/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita yhdyntä millään suihinottoa. Stimulaatio ja tuntemuksen voimakkuus vaan on suihinotossa niin paljon voimakkaampaa.

Paras setti on itselle se että suihinotto-orgasmin jälkeen jatkuu 69:nä ja naisen kielellä ja sormin yms. tyydyttämisenä orgasmiin ja kun on kunnolla taas kova niin vielä toinen kierros perinteistä yhdyntää sisäänlaukeamisella. Kestävyyskin silloin yhden laukeamisen jälkeen on paljon parempi, niin ei roiskahda ennen aikojaan.  :)

Vierailija
7/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

69, hirvee dildo naisen pepussa niin ei voi mitään. kyllä lähtee

Vierailija
8/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari on parasta. löysä emätin ei ole mitään tämän rinnalla. Toisaalta peppuun on mukava työntyä, on niin tiukka ja ei luista liikaa!

Vierailija
9/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miks.. on sen verran aikaa edellisestä kertaa

Vierailija
10/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys naisille. Onko pillun nuoleminen parempaa kuin naiminen?

Vierailija
11/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti nuoleminen on naiselle parempaa kuin yhdyntä. onneksi oma mies hoitelee mulle orkun joka kerta ensin suulla, minä sitten hänelle naimalla. hänestä kuulemma yhdyntä on parempaa kuin suihinotto, eli ei vagina ole välttämättä löysempi, kunhan puristelee ja imee lantionpohjalihaksilla niin kovaa kuin pystyy. käyvät seksihetket sillä lailla kätevästi treenistä, ei tarvitse tehdä muulloin niitä harjoituksia.

Vierailija
12/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:00"]

[/quote]

Ei ole. Tykkään laueta niin, että mulla on jotain sisälläni (mieluiten mies), tuntuu paremmalta. 

Vierailija
13/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 10:13"]

[/quote]

Ei ole. Tykkään laueta niin, että mulla on jotain sisälläni (mieluiten mies), tuntuu paremmalta. 

[/quote]  Entäs jos ensin nuolee orkun ja sitten työntää kullin sisään ja siitä lisää orgasmeja?

Vierailija
14/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuseksi vain on parasta. Tykkään ottaa sekä antaa. Olen olen ukkomies ja minulla muutama ukkomieskaveri, joiden kulleja tykkään pitää suussa ja antaa heille nautintoa vaikka yksipuoleisesti. Teemme tätä aika säännöllisesti. Kertovat sen olevan todellinen nautinto, varsinkin kun sen tekee rauhallisesti kiirehtimättä antaen toiselle pitkän nautinnon. Näiltä tutuilta (työkaverit) otan sperman suuhuni. Suuseksin saajasta tuntuu mahtavalta kun kullia ei oteta suusta laukeamisen tapatuessa. Orkku jatkuu paljon pidempään. Ja kun vielä pitää rauhallisesti suussa laukeamisen jälkeenkin. Molemminpuolinen nautinto.

Vierailija
15/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 10:13"]

[/quote]

[/quote]  Entäs jos ensin nuolee orkun ja sitten työntää kullin sisään ja siitä lisää orgasmeja?

[/quote]

No me naiset ilmeisestikin ollaan aika yksilöllisiä tämän suhteen;). Ihan hyvältähän se tuokin tuntuu. Tosin nuolemisen / sormettamisen jälkeen olen niin herkkä ettei voi koskettaa, joten laukeaminen jää yhteen kertaan. Ratsastamalla taas saan monta kertaa peräkkäin. Nuorempana en lauenut näin herkästi ja silloin nuoleminen oli mieluisampaa.

N38

Vierailija
16/16 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 15:00"]

Ei voita yhdyntä millään suihinottoa. Stimulaatio ja tuntemuksen voimakkuus vaan on suihinotossa niin paljon voimakkaampaa.

Paras setti on itselle se että suihinotto-orgasmin jälkeen jatkuu 69:nä ja naisen kielellä ja sormin yms. tyydyttämisenä orgasmiin ja kun on kunnolla taas kova niin vielä toinen kierros perinteistä yhdyntää sisäänlaukeamisella. Kestävyyskin silloin yhden laukeamisen jälkeen on paljon parempi, niin ei roiskahda ennen aikojaan.  :)

[/quote]Voi helvetti kun tekee gutaa, kun on oikeanlainen joka on kun imuri ja nuolee kullinvartta välillä niin myöntää täytyy. Tulen varmaan viidessä minuutissa. Sitten alkaa vasta naiminen, silloin sitä jaksaa jyystääkkin pitempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi