Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran imettäneet rinnoista tulee aina maitoa?

Vierailija
20.05.2013 |

Tarkoitan nyt pieniä pisaroita? Loppuuko maidontulo koskaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi???

Vierailija
2/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noin puolitoista vuotta imetyksen lopettamisesta, kun yritti lypsää. Sittemmin loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläsen todellakin pitäisi loppua. Tyyliin vuoden tms voi tulla tippoja, mutta jos vaan jatkuu ja jatkuu, niin lääkäriin.

Vierailija
4/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani. Esikoiseni täyttää 5v. Oli 3,5v, kun sain kuopuksen. Imetin esikoista 6kk ja koko tuon 3v tuli maitoa, ennen kuin kuopus syntui. Nyt kuopukseni on 1,5v ja häntä imetin 8kk ikäiseksi. Maitoa tulee yhä.

Mietin vain, että loppuukohan tuo koskaan?

-ap-

Vierailija
5/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli maitoa 8 vuotta   nuorimman syntymästä. Imettämisen lopetin kun lapsi oli 6kk! Kysyin lekurilta asiasta, oli sitä mieltä, että ok, jos mitään muuta ihmeellistä ei ole. Elin välillä yksin muutaman vuoden, mutta uuden miesystävän kanssa huomattiin tämä, kun tissejä imi, maitoa tuli aina, lopulta myös itse puristaessa. Vähän hassua, 8v kuluttua se sitten loppui. Olen hyvin pienirintainen.

Vierailija
6/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juuri samasta aiheesta piti tänään laittaa aloitus. Kuopuksen imettämisen lopetin syksyllä ja edelleen toinen rinta tiputtelee (etenkin silloin, kun lapsi itkee :)!).

Vierailija
7/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imettämisen kaksi vuotta sitten ja vieläkin tulee toisesta rinnasta maitoa kun puristaa vähän.

Vierailija
8/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kyllä lääkärissä. Voi ollla aivolisäkkeessä jotain...

Vierailija
9/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli esikoisen jälkeen 6 v., aina seuraavaan raskauteen.

Muista ei ihan noin pitkää ongelmaa ollutkaan. Nytkään ei enää tule kun lopetin neljännen imettämisen n. 1,5v sitten.

Vierailija
10/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takia sitä pitäisikin käydä lääkärissä. En jaksa, maidon tihkuminen ei vaivaa minua mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi