Lue keskustelun säännöt.
Kp 39, raskaustesti plussa
20.05.2013 |
Olllaa yritetty lasta jo vuosi ja kaksi kuukautta, ja kertaakaan aikaisemmin ei olla saatu raskaustestiin plussaa! Tänään se sitten pärähti. Millon mun pitää ottaa yhteyttä lääkäriin, millä viikolla mä oon nyt menossa ja mitä kaikkea mun pitää nyt sitten välttää? Mä pelkään ihan tajuttomasti keskenmenoa, joten tästä plussasta tuskin uskalletaan kenellekkään kertoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hei! itse tein vajaa viikko sitten plussan kp 59:llä,ja viikkoa aikaisemmin testi näytti negaa. sain lääkäriltä määräyksen pyytää pääsyä varhaisultraan koska en tiedä koska ovis on ollut tai mitään vastaavaa. soita siis äitysneuvolaan ja ota ennen sitä ylös tiedot viime kuukautisista (kysytään koska ollut viimeiset menkat),ja mahdollisen ovisajan,niin ne laskee sen lasketunajan siellä puhelimen toisessa päässä ja neuvoo mitä pitää tehdä seuraavaksi :) äläkä stressaa liikaa,se ei ainkaan voi olla hyväksi raskaudelle! kannattaa ajatella positiivisesti,ei että "jos tämä nyt pysyy mukana loppuun asti" vaan että "kun tämä lapsi syntyy" :) näin minä ajattelen,ja myös minä odotin melko kauan tätä plussaa :) tsemppiä ja tarrasukkia matkaan,kyllä kaikki sujuu hyvin :) !