Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne Helsingissä kannattaisi mennä myymään kirppiskamaa?

Vierailija
17.05.2013 |

Haluan itse myydä, en etsi nyt itsepalvelukirppistä. Antakaas vinkkejä. Tiedän vain Hietalahden torin kirppiksen, mutta se oli musta vähän tyyris. 25€/pöytä. Onko muutkin ton hintasia ja kannattaisko mennä jonnekin ihan muualle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Helsingissä jossain hyviä peräkonttikirppiksiä
?

Vierailija
2/15 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helsingissä harrasteta takakonttikirppiksiä tai torikirppiksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/15 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähallin kirppis on hyvä! Ja samoin tuo Siivouspäivä, kunhan hakeutuu jonnekin, missä on paaaljon muita, ehkä Kallion liepeille :) Ja Kalasatamaan on avattu just uusi kirppis, itse en ole vielä päässyt tsekkaamaan, mutta kuullut hyvää. Mun ykkösvaihtoehto on kuitenki tuo Jäähalli.

Vierailija
5/15 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25€ on suht halpa, yleensä päivän pöytävuokra esim. Valtterissa tai Jäähallilla on ollut sellanen 30-35€.

Vierailija
6/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko pv 25€, viikonloppuna kandee myydä.

Vierailija
7/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Cittarin parkkipaikka sunnuntaisin, 30e päivä sis pöytä. Myyntipaikka on huomattavasti isompi kuin Hietsussa ja auton saa viereen. Myyntipaikka on kaksi parkkiruutua. Paikkaa ei tarvi varata, voi katsoa ihan sään mukaan kannattaako lähteä.

Vierailija
8/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäessä Vantaalla on ensi viikonloppuna la + su hyvin suosittu kirppis Myyrmäki Hallissa, ainakin lastenvaatteet vietiin meiltä ihan käsistä!

Tosin voi olla että vapaita pöytiä ei enää saa, ainakin ed kerralla varattiin kaikki heti samantien...

Ensi viikonloppuna siellä on siis kirppis ja seuraava sitten taas joskus syksyllä. Halli kun toimii muutoin esim jalkapallohallina.

Vierailija
9/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäjänmäessä on viikonloppuisin Ajurin jättikirppis

Vierailija
10/15 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi? Tuolla hinnalla saa Keskisemmässä Suomessa useamman päivän myydä. Esim Jyväskylässä on pikkuinen tori, jonne kylläkään ei autoa voi tuoda, mutta jossa myyntipaikat maksaa 3€/pv. Tampereella taitaa takakonttimyynnit olla 15-20€/pv.

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:02"]

25€ on suht halpa, yleensä päivän pöytävuokra esim. Valtterissa tai Jäähallilla on ollut sellanen 30-35€.

[/quote]

Vierailija
11/15 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei juuri sinule mutta itse olin todella tyytyväinen Toinen kierros -itsepalvelukirppikseen Tapiolassa. Kamat meni hyvin kaupaksi ja itsekin tein loistolöytöjä:) suosittelen! 

Vierailija
12/15 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäähallin kirppis menee kesätauolla justiinsa, hietsu on paras.

Vierailija
13/15 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivänä Hietsuun kannattaa mennä myymään, viikonlopun päivät varmaan vilkkaampia? Ja saako tuolla 25 e:n maksulla olla koko päivän? En ole koskaan ollut joten olisin kiitollinen kokeneempien vinkeistä.

Vierailija
14/15 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoossa (Helsingin kyljessä) on todella hyvät konttikirppikset. Paljon myyjiä ja hyväkuntoista tavaraa! Halvat hinnat!

Vierailija
15/15 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunossa Vallilassa on ollut myös kirppis, mutta en tiedä, kuinka siellä tavaraa liikkuu.

Itse ostan nykyään vaan facebook-kirpparilta, tuntuu, että välillä on ihan ylitarjontaa kaikenlaisesta kirppiskamasta. Ihmisillä kaikki nurkat pullollaan roinaa ja kaikki ei edes mitään laatutavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi