Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kirjadivari, nuortenkirjat (Hki/espoo)

Vierailija
17.05.2013 |

Metsästän yhtä tiettyä nuortenkirjaa (julkaistu 2005), mistä divarista/antikvariaatista kannattaisi lähteä etsimään (Hki/Espoo)? olen käynyt Espoossa Tessin ja Teeman, Helsingissä Punaisen ja Oranssin planeetan, antikv. Sofian, divari kalevan, Kirjavan linnun ja Itä-Helsingin divarin läpi. Nettidivarit ja huudot ym.tsekattu myös. onko teillä jotain suosikkidivaria, missä myydään 2000-luvulla julkaistuja (lasten) ja nuortenkirjoja? Monissa divareissa on kyllä jotain 20-luvun kirjoja tms, muttei uusia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytmyös interfennica tsekattu. Ideoita?

Vierailija
2/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse myisin nuortenkirjoja (kuten myynkin joskus, yleensä lastenkirjoja), niin veisin ne kirppikselle myytäväksi muiden tavaroiden mukana. en edes osaisi viedä divariin, kun olen kuullut niin paljon siitä, että ei oteta vastaan tai ei makseta oikein mitään. Itse ostan lasten-/nuortenkirjoja esim. Mankkaan Akselista Espoosta tai Vantaan Lanttilasta.

Mitä kirjaa muuten haet? Täällä huhuilu voisi auttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lähdetäänpä huhuilemaan :) eli jos jollain sattuu olemaan ylimääräisenä Sarah Mlynowskin Rintsikoita ja luudanvarsia, niin voi ottaa minuun yhteyttä (minulla on tori.fi:ssä ainoa ostoilmoitus ko. kirjasta).

Vierailija
4/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko kirja on myyävänä Booky.fi (tai com) omakirjakaupassa hintaan 20e. 

Vierailija
5/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko kirja on myyävänä Booky.fi (tai com) omakirjakaupassa hintaan 20e. 

Vierailija
6/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt ko. kirjan Bookystä, mutta mielestäni 20€ _käytetystä_ nuortenkirjasta on kohtuuton hinta. Olen tuosta sarjasta löytänyt muut osat divareista tai antikvariaateista ja hinnat ovat olleet 3,5-7€ (ja ne ovat olleet täysin priimakuntosia/ei käytönjälkiä). Itse olen myynyt vanhoja nuortenkirjoja (esim. Penny-, Sisters- ja Replica-sarjan kirjoja) 1-2 € kappalehintaan ja ovat olleet uudenveroisia. Tuolla ko. myyjällä ei ole vielä yhtään myyntiä ja kirjahinnat ovat aivan törkeän kalliit (esim. noita Penny ja seitsemän tassua kirjoja 20€/kpl!). Divari/antikvariaatti ym. vinkkejä kaivataan siis yhä :) Myös nettidivarit ok, vaikka tuntuukin, että olen jo kaikki kolunnut läpi....

Vierailija
7/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa nettidivari, saat linkkejä netissä toimiviin palveluihin, kuten esim. http://www.antikka.net/ . Itse olen monta kirjaa löytänty sitä kautta, divarihinnoilla, vaikka postimaksu kyllä tulee siihen päälle. 

Vierailija
8/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon keskuksessa löytyy divari, muistaakseni nimi oli Poppa-Joe.Tosin en ole aivan varma onko enää toiminnassa.Siellä oli kuitenkin myytävänä aika hyvä valikoima sekä uudempia ja vanhempia nuorten kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi