Nyt selvisi syy, miksi Viking Line on lopettanut lipunmyynnin ruotsalaisille --- saisivat suomalaiset hävetä!
Eli moni suomalainen on PERUUTTANUT varauksensa sen vuoksi, että lautoilla olisi myös ruotsalaisia matkaajia. Onkos nolompaa kuultu? Eikö tsuhna osaa sivistyskieltä ja pelkää, että hänelle nauretaan? 😂
Kommentit (11)
Minä olen perunut lomani Järvituulessa koska pelkään että siellä on helsinkiläisiä.
Wee King on valinnut paremmat asiakkaat.
Kuka haluaa koronan, jonka varmimmin saa ruotsalaisilta? Ainut paikka missä sen annetaan vapaasti levitä väestöön. Onko enää sen jälkeen ihmettelemistä? Ei pitäisi olla.
No, ainakin suomalaisilla on järki päässä. Ei kyllä kannata swedun kanssa samalle lautalle mennä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen perunut lomani Järvituulessa koska pelkään että siellä on helsinkiläisiä.
Lähde tänne kiitos. Muuten jos ei linkkiä niin en usko.
Itse en kyllä edelleenkään mene muualle kuin ulkoulemaan ja kerran viikossa haen kaupoakassin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä edelleenkään mene muualle kuin ulkoulemaan ja kerran viikossa haen kaupoakassin.
Käytä kauppakassia. Kauppaostosten hoitaminen netistä on vaivatonta ja helppoa. Seuraavana päivänä ruuat ja taloustavarat ilmestyvät ovellesi. Sinun ei kertaakaan tarvitseeko lähteä kauppaan ba altistaa itseäsi vaaralle.
Näinhän se on.