Voisiko joku auttaa minua etsimään vaatteet työ- ja pääsykoehaastatteluun
Tilanne siis se, että olen ollut kotiäitinä ja pitänyt samoja trikoomekkoja viimeiset kolme vuotta, enkä osaa enää ollenkaan shoppailla tai pukeutua muutenkaan. Minulle on nyt edessä seuraavina viikkoina sekä työhaastattelu (työhön jossa ei tarvitse olla erityisen edustava, riittää että on siisti ja asiallinen) että pääsykokeisiin liittyviä haastatteluja.
Mitä ihmettä pistän päälle? Touko-kesäkuussa voi olla jo joko tosi lämmin tai sitten tosi kylmä. Olen jo päälle kolmekymppinen, lievästi ylipainoinen enkä mielelläni pitäisi mitään kovin paljastavaa vaikka olisi kuinka kuuma.
Tarvitsen aivan tosissani apua tämän kanssa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. :) Kävin jo kierroksen vaatekaupoissa, ja muoti on jotenkin sellaista, etten tiedä miten suhtautua tähän tosi värikkääseen kevätmuotiin, en osaa yhdistellä niistä mitään asiallista, mutta silti rentoa ja kivannäköistä yhdistelmää.
Kommentit (3)
Kiitos kakkonen, mietinkin että hame olisi hyvä vaihtoehto, farkkuhamekin olisi siisti. Neuletakki taitaa olla liikaa jos on tosi kuuma, mutta toisaalta, senhän voisi korvata kauluspaidalla.
On tää niin omituista, osasin mä ennen ihan itse pukea itseni. ;)
mitkä pääsykokeet, onko niissä haastatteluosuus? jos ei, niin aivan sama mitä on päällä.
Yksivärinen, polvipituinen hame, siisti toppi ja päälle jokin puuvillainen neuletakki. Tai yläosaksi kauluksellinen paita, joko pitkähihainen sellaisenaan tai lyhythihainen ja sen kanssa neuletakki.