Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haju ongelma kamu haisee kitkerältä

Vierailija
11.07.2020 |

Mistä johtuu tiedän että hän käy lähes päivittäin suihkussa eikä aina ole samat vaatteetkaan. Voiko johtua esim uudesta lääkkeestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla sen vaatteet?

Linkoaa liian matalalla ja vaatteiden kuivumisessa kestää liian kauan?

Jättää vaatteet linkouksen jälkeen pesukoneeseen ja ripustaa ne vasta kun hajua on alkanut syntyä?

Vierailija
2/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on epämiellyttävä ominaishaju.

Yleensä silloin ei synkkaa muutenkaan, feromonit ei mene yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri haisi syödessään hevosen annoksen ketipinor lääkettä. Hikoili imelää hajua vaatteidensa läpi ja se haju tarttui kaikkiin tekstiileihin missä istui. Oli pari yötä kyläilemässä ja pitkään tuon käynnin jälkeen kodissani haisi hän. Oli pakko hommata tekstiilipesuri ja vetää kaikki huonekalut sillä useamman kerran.

Kaveri oli myös ihan pysäkillä olevan oloinen. Veti ketjuna röökiä ja tuijotti lasittunut katse silmillään eteensä. Töissä hänelle huomauteltiin ystävällisesti, että pitäisi hieman yrittää keskittyä asiakastilanteisiin. Loukkaantui niistä ja haukkui minulle kollegoitaan.

Oli outo tavatessamme, ihan kuin olisi ollut jotakin hampaankolossa ja lopulta sai raivokohtauksen minulle ja katkoi välit.

Eipä ole ollut ikävä kyseistä haisulia.

Vierailija
4/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri haisi syödessään hevosen annoksen ketipinor lääkettä. Hikoili imelää hajua vaatteidensa läpi ja se haju tarttui kaikkiin tekstiileihin missä istui. Oli pari yötä kyläilemässä ja pitkään tuon käynnin jälkeen kodissani haisi hän. Oli pakko hommata tekstiilipesuri ja vetää kaikki huonekalut sillä useamman kerran.

Kaveri oli myös ihan pysäkillä olevan oloinen. Veti ketjuna röökiä ja tuijotti lasittunut katse silmillään eteensä. Töissä hänelle huomauteltiin ystävällisesti, että pitäisi hieman yrittää keskittyä asiakastilanteisiin. Loukkaantui niistä ja haukkui minulle kollegoitaan.

Oli outo tavatessamme, ihan kuin olisi ollut jotakin hampaankolossa ja lopulta sai raivokohtauksen minulle ja katkoi välit.

Eipä ole ollut ikävä kyseistä haisulia.

Kuulostaa terveellisiltä nuo lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä