Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nolo aihe, mutta kutiavatko peräpukamat?

Vierailija
11.05.2013 |

Viikon oli pahaa ummetusta, vaikka miten yritti äheltää ja ponnistella niin mitään ei ulos tullut. Sain neuvoja sitten ummetukseen ja maha toimi. Viikon ummetuksen aikana huomasin peräpukaman, ulkopuolella ja aikas iso. Maha toimii huonosti edelleen mutta kun juon vahvaa kahvia tyhjään mahaan niin silloin menee löysäksi. Kutinaa on päivisin sekä öisin ja siksi nyt haluaisin tietäänettä johtuuko tosta pukamasta? Lasten kakkaa olen tutkinut eikä sielä mitään ole näkynyt- kihomatoja meinaan siis. Tuo kutina nyt ahdistaa koska mietin kokoajan että onko kyse pukamasta vai voisiko minulla sitten olla kihomatoja vaikka lasten kakassa ei mitään ole näkynyt ollenkaan? 

Terveisin ; pahasti luulotautinen ihminen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kutiaa ja pahasti. 

Vierailija
2/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutisee. Älä pyyhi, vaan pese, niin sekin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutisee!

Meillä oli yhellä lapsella kihomatoja, ja ne varmaankin tarttui muhun. Söin kuuria kuurin perään, mutta aina on kutina tullut takaisin.  

Pari päivää sitten mun mies sano et onkohan mulla peräpukama sittenkin. En ole nähnyt niitä matoja ulosteessani kertaakaan. Mulla on ollut jonkun verran kova maha, mut on monesti ollut paljon pahempi eikä koskaan ole ollut pukamia aikasemmin.

En ole jaksanut googlata pukamista, ois kiva jos joku tietää kertoa enemmän.  

T. Toinen neuroottinen

Vierailija
4/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kutisee myös aika paljon. Kutina ei tosiaankaan ole pelkästään öisin vaan myös ihan päivisin. Lasten kakkaa olen jo monta päivää tutkinut mutta mitään ei näy. Itse taas tiedän varmaksi että pukama on, koska katsoin ihan peilillä itse. Pyyhkiessä teki ja tekee h*lvetin kipeää ja tunsin kauhean patin. Otin peilin ja kurkkasin ja siinähän se pukama selvästi näkyi. On mulla ennenkin ollut, mutta ei ole koskaan oireillut näin, ovat olleet pieniä ja lähteneen hyvin äkkiä pois. Tää on taas kauheeta, vaikka paperin kanssa pyyhksin sitä kutinaa "pois" niin ei auta.

Mä olen lapsesta asti ollut tosi ötökkä kammonen joten ajatuskin kihomadoista... sää pään sekasin :D ja vielä kun syötän itselleni tota matojuttua niin ihmekkös jos kaikenmaailman oireita onkin.

AP

Vierailija
5/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutisee. Käytä peräpukamavoidetta (apteekista), se vie kutinan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi