Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun perässä on vikana?

Vierailija
11.05.2013 |

Olen 16 ja poikakaverini on 21. En saa orgasmia anaaliseksissä ollenkan, vaikka poikakaverini vakuuttaa, että kaikki naiset nauttivat siitä siitä suuresti. Onko minulla peräpäässä jokin vika, kun ei tunnu ollenkan hyvältä vaan miltei pahalta?

Poikakaverini sanoo, että pitäisi minun pitäisi käydä lääkärissä. Onko kaikki miehet noin hanakoita harrastamaan peppuseksiä? Nykyään Pekka ei edes koske rintoihini eikä klitorikseen vaan laittaa heti siittimensä anukseeni. Minä en kertakaikkiaan saa siitä mitään irti. Itkettää ja masentaa. Olenko kummajainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntöjen suunta ja tahti vaikuttavat paljon naisen seksuaaliseen nautintoon anaaliseksissä. Työnnöt pitää kohdistaa kohti g-pistettä ja vauhtia pitää olla tarpeeksi. Pelkkä hivuttelu munalla ei tunnu naisesta hvyältä vaan lähinnä turhauttaa. Pitää rytkyttää kunnolla pikin vedoin tisseistä kiinni pitäen.

Vierailija
2/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekniikka on kunnossa, jos kerran mies nauttii eikä valita. Ongelma tuntuu olevan sinulla korvien välissä. Ajattele, kuinka ihanaa on, että poikakaverisi tarjoaa munaansa sinun perääsi ihan pyytämäti. Joskus pitää vain antaa, vaikka itellä ei tekiskää mieli kauheesti. Kitinät pois ja anna iloisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas harvinaisen typerä provo.

Vierailija
4/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kunnossa, jos kerran mies saa orgasmin

Vierailija
5/5 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti poikaystäväsi peräytyy vastuustaan ja yrittää sälyttää omat puutteensa sinun niskoillesi. Vain ja ainoastaan mikäli mies on tarpeeksi hyvin varusteltu ja osaa hyväillä anustasi, pakaroitasi ja välilihaasi - unohtamatta kuitenkaan myös klitoristasi ja pilluasi - , saisit sinä naisena uskomattomat anaaliorgasmit ja todella nauttisit anaaliseksistä.

Vaikka poikaystäväsi Pekka on peräsi perään, ei hänellä ole edellytyksiä täydellisen seksuaalisen nautinnon tarjoamiseksi sinulle. Jos hän ei pysty tyydyttämään sinua edes muutoin, jätä hänet ja kerro, ettei kannata soitella perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi