Lapsen äiti sano, että vaatteiden koot ovat vaan...
Olen äitipuoli ihanalle kohta 8v pojalle. Minun miehellä on aikaisemmasta suhteesta lapsi.
Hän on meillä joka toinen viikonloppu.
Hänen äitin kanssa on aina riitoja lapsen vaatteista, koska lapsella todella pienet vaatteet päällä ja mukana.
Viimme kesällä tuli meille kesäloma viettämään kahdeksi viikoksi ja hän pakkasi hänen mukansa koko 110 ja 116 vaatteet (alushousut, shortsit, t-paidat) oli myös 122 kokosia vaatteita. Poika oli silloin yli 140cm pitkä.
Kysyin lapselta, että käyttäkö hän näitä vaatteita kotona ja hän sanoi kyllä, että äiti pakottaa ja sano että ne sopivia. Lapsi kuitenkin sano, että sattuu vaatteiden käyttäminen koska ovat liian tiukkoja. Äidille hän pelkää sanoa koska hän ei osta ja vaan sano hänelle, että ovat sopivia.
Kumpparit hänellä olit myös 32 kokoa ja käytti saman aikaan lenkkareita 35-36 kokoa
Äidille vuosia sanottu tästä ja hän vaan huuta ja sano, että tämä on vain meidän mielipide, että vaatteet ovat pieniä. Vaatteiden koot ei tarkoittaa mitään. Ja, että hän ja lapsi ovatkin erilaiset, kun koot vaatteissa heidän kohtaalla tarkoittaa mitään.
No mitä ihmettä??? Minulla on 3 lasta ja tiedän tasantarkkaan, että koot ovat melkein aina pienemmät. Ostan 98 pitkälle tytölle 1 koko isommat housut ja paidat, kun kädet ja jalat niin pitkät.
Sama on hänen poika, hän on kohta 8 ja nyt hän on yli 150cm pitkä ja käytössä vieläkin 2015 vaatteet.
Mitä tekisitte???
Se, että ostettaan vaatteet tänne ei auttaa, kun kotona kuitenkin käyttää vaatteita mikä sattuu.
Kommentit (5)
Tuo äiti vaikuttaa hankalalta tai vähävaraiselta, sinuna ostaisin pojalle sopivia vaatteita vaikka kirppikseltä
Äiti odottaa isänkin ostavan vaatetta
Ädillä on riittävästi raha. Se ei ole se ongelma, hän vaan sanoa että ne eivät ole pienet. Meidän mielipide vaan.
Äiti ei halua mitään isän ostettuja vaatteita hänen kotiin. Kaikki lapselle ostettu synttäri- ja myös joululahjat hän ei voi viedä kotiin, äiti kieltänyt.
Olisi ehkä lasun paikka jos äiti pakottaa käyttämään liian pieniä vaatteita ja kenkiä josta pojalle aiheituu kipua eikä suostu ottamaan vastaannoikean kokoisia vaatteita tai edes myöntämään ongelmaa.
Onko äidillä varaa ostaa vaateita? Mä endottaisin sinuna äidille että voisitte avustaa hankinnoissa...