Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukonevärjäys - kokemuksia ?

Vierailija
11.05.2013 |

Nitor vai Dylon

kuinka onnistuit

mitä kannattaa ottaa huomioon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt kahdet farkut dylonilla ja tosi hyvä väri on tullut. Suolaa ja väri koneeseen, vaate päälle ja kone pyörimään. Sen jälkeen oon käyttäny koneen vielä pikaohjelmalla tms. Ei oo ikinä värjänny myöhemmin pestäviä tms ja väri on pitänyt vaatteissa hyvin.

Vierailija
2/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista värioppi

esim. Keltainen ja sininen, tulee vihreä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese vaatteet hyvin

olen värjännyt tahraisia sinisävysiä turkoosilla. Valkeita voi värjätä millä vaan. Kulahtaneista saa kuin uusia! 

Vierailija
4/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitorilla saa kirkkaampaa 

Vierailija
5/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjäsin äitiyspakkakkauksen pliisuimmat keltaiseksi, vihreäksi ja siniseksi

ja harvoja myös, en kestä väritöntä elämää. molemmilla olen kokeillut ja onnistunut hyvin. 

Vierailija
6/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat farkut olen värjänyt uudelleen, hyvin onnistui. 

Vierailija
7/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran olen värjännyt Dylonilla. Ainoastaan puuvillan tarttuu väri joten sekoitevaatteissa voi tulla yllätyksiä. Tummat värit värjäävät pesukoneen tiivisteet pysyvästi.

Vierailija
8/10 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:22"]

Useamman kerran olen värjännyt Dylonilla. Ainoastaan puuvillan tarttuu väri joten sekoitevaatteissa voi tulla yllätyksiä. Tummat värit värjäävät pesukoneen tiivisteet pysyvästi.

[/quote]

Jep. Ja puuvillavaatteetkin on yleensä ommeltu polyesterilangalla, joten langat jää alkuperäiseen väriinsä.

Vierailija
9/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku värjännyt Ikean sohvaa(mallia en muista`mutta se kaikkein yleisin)......?9

Vierailija
10/10 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin joskus aikanaan Ikean sohvan, Jätin suosiolla kaupanvärit hyllyyn koska olisivat tulleet niin kalliiksi kun yhdellä paketilla ei paljon värjäile. Tilasin Emo-tuotannon värin ja kiinnitysaineen. Lopputulos täydellinen. SUOSITTELEN!