Mitä hullua olet tehnyt oikein väsyneenä?
Mä onnistuin jättämään vauvan turvakaukalossaan kuistille nukkumaan kun olin viemässä vauvaa neuvolaan ja ehdin ajaa pihasta pois, itku tuli kun tilanteen tajusin ja tunsin olevani suunnilleen maailman paskin äiti. Kaiken huipuksi kun siitä sitten päästiin neuvolaan, niin selvisi että väärä päivä.
Kommentit (13)
Aikoinaan yöllä vessasta palattuani, menin vahingossa poikakaverini isän viereen nukkumaan.
Säikähdin ihan kauheasti, mutta niin säikähti se isäkin ;D
Unohdin miehen kauppaan. Ajoin ostokset autossa kotiin ja kasseja purkaessa muistin.
Kaadoin kahvipannusta kahvia lapsen muroihin. Lapsi muistuttaa minua siitä vieläkin vaikka jutusta on vuosia.
Anoppilassa kusin yöllä karmeassa kusihädässä jukkapalmun juureen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin miehen kauppaan. Ajoin ostokset autossa kotiin ja kasseja purkaessa muistin.
En kestä :'D
Harjannut hampaat käsisaippualla, ihmetellyt pahanmakuista ”hammastahnaa”...
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kaupasta tullut kotiin kassit täynnä, sitten niitä olen tyhjennelly itekseen..
Vierailija kirjoitti:
Anoppilassa kusin yöllä karmeassa kusihädässä jukkapalmun juureen.
Anoppi ihmetteli varmaan miksi kasvoi 50cm viikon aikana!
Ajanut 60 km väärään paikkaan. Tuttu osoite sinänsä, mutta ei se, minne piti ajaa.
Ostin satojen eurojen sohvan, jossa ei lopulta ollut mitään niistä ominaisuuksista, joita alun perin hain. Tuntien kiertely liikkeissä uuvutti ja tein lopulta huonon päätöksen. :D
Vuosia sitten valvoin päiviä ja öitä putkeen. Kerran nukkumaan mennessä piti kirjoittaa lappu ja ottaa vettä. Havahduin siihen, kun pesin kynää.
Vierailija kirjoitti:
Ostin satojen eurojen sohvan, jossa ei lopulta ollut mitään niistä ominaisuuksista, joita alun perin hain. Tuntien kiertely liikkeissä uuvutti ja tein lopulta huonon päätöksen. :D
Ai että montakin sataa euroa maksoi, wautsi! xD
Keitin kahvit. Kaurahiutaleista. Laittamatta keitintä päälle.