Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisten rupatteluketju

Vierailija
10.07.2020 |

Mitä teille kuuluu? Haluaisiko joku puhua vaikka säästä? Mitä söitte tänään ruoaksi?

Rupatellaan täällä niitä näitä ja ollaan ihmisiä toisillemme.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä juuri nyt ei sada? Tänään ukkostikin jossain vaiheessa ja vettä tuli kuin aisaa. Voisi melkein lähteä lenkille, vaan kun on maha täynnä niin ei viitsi.

Vierailija
2/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt vähän liikaa tuoreita sämpylöitä. Olivat ihan lämpimiä kaupasta tuodessa. On ukkostanut ja sadellut, välillä pieneksi hetkeksi kirkastui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen syönyt vähän liikaa tuoreita sämpylöitä. Olivat ihan lämpimiä kaupasta tuodessa. On ukkostanut ja sadellut, välillä pieneksi hetkeksi kirkastui.

Syön parhaillaan juustosämpylää, ei tosin ole tuoretta. Käytin mikrossa.

Vierailija
4/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 2 täytettyä pita-leipää (mun heikkous) ja pienen pussin tuoretta, ihanaa Kouvolan lakua. Niin paljon kun Kouvolaa aina haukutaan, niin täytyy kyllä kehuakin, koska tekevät maailman parasta lakua. Olin yön töissä, pääsin aamulla kotiin ja otin päikkärit. Nyt katselen töllöstö stadi vs. landea ja juon valkkaria jäillä. Täällä ollut aivan ihana ilma koko päivän, aurinko paistaa ja lämpöä kivat vajaa 20. Helle ei ole mun juttuni, ei mun parvekekukkien. Muutama kuoli helteen porotuksessa etelänpuoleisella partsilla. Kävin eilen Lidlistä ostamassa uusia ja toivon että ne viihtyisi nyt paremmin. Mä oon ihan kukkahullu, partsi on kuin miniviidakko 😄

Vierailija
5/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin uusia perunoita, kanaa ja salaattia. Nyt kiroan kun ei ole kavereita kun olis ollut mahdollisuus käydä terassilla parilla. En ole kohta 10 vuoteen käynyt.

Vierailija
6/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva säähän siellä. Mietin kävelylenkille lähtöä, mutta avasinkin punkkupullon.

Vierailija
7/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuin aika hyvin kun kävin ulkona, nyt näkyy vähän aurinkoakin jo.

Mietin jaksaisiko jotain ruokaa laittaa, ei kyllä ole kuin makaronia ja soijarouhetta. Ja papuja tomaattikastikkeessa.

En taida jaksaa leipoa, vaikka äkkiä kyllä rieskasia tekisi.

Selkään sattuu niin taidan makoilla vaan, vilkaista välillä palstaa ja etsiä netflixistä jotain katsottavaa.

Ollapa olutta tai vaikka punkkua, vaikken varsinaisesti siitä tykkää, mutta menishän se mikä tahansa nyt.

Vierailija
8/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Mäkkäriä ja nyt on ähky. Suklaa-suklaa-pirtelö oli liikaa.

Vierailija
9/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli kivaa kun oli rauhallista. Punaviiniä ja Friiltä Kunnes kuolema meidät erottaa. Sen jälkeen Kova laki jos jaksan valvoa. Söin ähkyyn itseni ja kuvittelen taas kerran että huomenna aloitan terveellisen elämän ja vyötärölihavuuteni saa kyytiä! Päätös pitänee ehkä klo 17 asti.

Vierailija
10/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksin ja hain muutaman oluen. Kiva kattoo tätä p***a elämää näin niinku sivussa kaikesta.