Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pepputreeni

Vierailija
10.07.2020 |

Keskustellaan pepputreeneistä js penisaktivismista kun täällä ei asiasta saa puhua. Faktat kun on vihapuhetta. Noniin, nyt otetaan pepputreenivinkkejä vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: olen nainen ja minulla on alaspäin kapeneva takapuoli ns. v-malli, jota ilmeisesti pitäisi hävetä nykyään (lantio levenee kuitenkin vyötäröstä alaspäin), en vaan liho takapuolesta kovinkaan paljon. Auttaako tuollaiseen mikään treeni? En pidä kuntosaleista muutenkaan, mielummin pyöräilen/uin/kävelen. Joku on joskus täällä sanonut, ettei kuntosalitreenikään pahemmin ole auttanut, jos on tuollainen takapuoli. Ja ei näytä miehen/pojan takamukselta, miehet ovat kehuneet sitä, että lantio on kuitenkin leveämpi kuin vyötärö.

Vierailija
2/2 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: olen nainen ja minulla on alaspäin kapeneva takapuoli ns. v-malli, jota ilmeisesti pitäisi hävetä nykyään (lantio levenee kuitenkin vyötäröstä alaspäin), en vaan liho takapuolesta kovinkaan paljon. Auttaako tuollaiseen mikään treeni? En pidä kuntosaleista muutenkaan, mielummin pyöräilen/uin/kävelen. Joku on joskus täällä sanonut, ettei kuntosalitreenikään pahemmin ole auttanut, jos on tuollainen takapuoli. Ja ei näytä miehen/pojan takamukselta, miehet ovat kehuneet sitä, että lantio on kuitenkin leveämpi kuin vyötärö.

Niin, auttaisiko tuohon treeni? En lähde treenaamaan, jos suurella vaivalla saa vain olemattoman pienen muutoksen aikaiseksi. Kehopositiivisuus taitaa koskea vain pienirintaisia, isotakapuolisia naisia tai päärynälihavia, ylipainoisia naisia, rintava vartalotyyppi saa alapeukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan