Jyrki Lehtolan kolumni: Avoin kirje valkoisille tylsimyksille
Kommentit (25)
Joo.
Mä katsoin yleltä minisarjan nimeltä long song ja minusta alkoi tuntua siltä, että pysyttelen kaukana koko tuosta jutusta.
Eikö ole jännä, miten me valkoiset onnistutaan aina tekemään kaikki päin persettä? :) Eivät muut suinkaan tähän syyllisty koskaan, ehei. Vain me tylsät valkoiset!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole jännä, miten me valkoiset onnistutaan aina tekemään kaikki päin persettä? :) Eivät muut suinkaan tähän syyllisty koskaan, ehei. Vain me tylsät valkoiset!
Tekee ne muunkin väriset. Ihan itse pilaavat omat mahkunsa.
Solidaarisuus! Se elää empatiana omia tunteitanne kohtaan.
Huomaa että ihmisiltä puuttuu lukutaito kun ei ymmärretä tekstiä satiiriksi.
Lehtola alkaa muistuttaa kirjoittavaa versiota Ville Rannasta;
Omituista mökellystä jossa ei ole pointtia, muuta kuin että Trump ja persut on tyhmiä (ja valkoiset).
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä miten sen tekstin lukee ja ajattelee?
Monitulkintaiseksi kirjoitettu joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meitä valkoisia syyllistetään siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kurkkaapa karismaattisia pahiksia -ketju ja järkyty lisää. Ehkä suuri osa kommentoijista täällä todella on botteja, se ainakin selittäisi tämän puutteen muuten hyvässä lukutaidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meitä valkoisia syyllistetään siitäkin.
Älä syyllisty. Mua koko asia ei kiinnosta pätkääkään. En jaksa ottaa ongelmaa muiden ihmisten murheista kun omassakin elämässä on täysi tekeminen.
Miten te jaksattekin? Nyt on kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä miten sen tekstin lukee ja ajattelee?
Monitulkintaiseksi kirjoitettu joka tapauksessa.
Ei ole. On ihan satiiria tyylilajinsa malliesimerkkinä. Pitää ilmeisesti huolestua peruskoulun tasosta, jos tekstin tulkinta tuottaa näin suuria vaikeuksia.
Miten te jaksattekin? Jaottelette ihmisiä eri leireihin ihonvärin, poliittisen kannan jne. perusteella?
Olette kaikki ra sis te ja. KAIKKI.
Tuohan nimen omaan kritisoi wokehörhöjä! Huolestuttaa nykypäivän luetunymmärtämisentaito
Lehtola kirjoittaa juttunsa tahallaan niin, että toiset ottaa sen satiirina ja toiset tosissaan.
Epäilen salaa, että ne ei ole vitsiä ollenkaan vaan Lehtola on ihan tosissaan.
Tosissaanhan kaikkea tuollaista ei tokikaan saisi sanoa. Lukija tulkitkoon miten haluaa
Hyvä teksti! Koska mitä oikeasti saatiin aikaan metoo kampanjalla?
Mitä tullaan saamaan aikaan blm kampanjalla?
Mitä ovat saaneet aikaan kettutytöt ja ilmastonmuutosmielenosoitukset?
Todella hyvä kirjoitus jossa kritisoidaan näitä mukamas suvaitsevaisia besserwisser valkoisia, lähinnä naisia, jolle kaikki kaikessa on loppujen lopuksi se oman egon pönkitys. Nyt tämän blm vanavedessä vaan.
Kyllä on väsynyttä.
Paljon tekstiä, vähän asiaa.
Mihin tällä pyrkii jää avoimeksi?