Miksi tv on nykyään täynnä ohjelmia, joissa rikkaat pohtii minkä merenrantatalon seuraavaksi ostaisi?
Kommentit (20)
Rikkaita merenrantaloja ostelevia.
Nöyryytetään työttömiä , koska ohjelmat on päiväsaikaan jolloin rikkaat kotirouvat on shoppailemassa
Koska kauniita taloja ja maisemia on kiva katsella. Haaveilla voi tai jopa tehdä jotain asian eteen, mikäli itse sellaisen haluaisi.
Eniten ihmetyttää näissä, miksi lattia on usein deal breaker. "Tämä talo ja näköala on täydellinen, mutta tämä lattian materiaali pilaa sen."
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää näissä, miksi lattia on usein deal breaker. "Tämä talo ja näköala on täydellinen, mutta tämä lattian materiaali pilaa sen."
Tätä muuten ihmettelen itsekin, varsinkin kun yleensä ne ostajat ovat sellaisia jollan on sitä rahaa "ylimääräisenä jemmassa" niin eipä luulisi haittaavaan kukkaroa lattian vaihto jälkeenpäin jos talo muuten on unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä muuten ihmettelen itsekin, varsinkin kun yleensä ne ostajat ovat sellaisia jollan on sitä rahaa "ylimääräisenä jemmassa" niin eipä luulisi haittaavaan kukkaroa lattian vaihto jälkeenpäin jos talo muuten on unelma.
No mutta jos se lattia on kuitenkin se todellinen unelma?
”Mä olen aina halunnut seetripuisen kalanruotoparketin, ja olishan kiva, että ikkunasta näkyisi huikea merimaisema. Mutta jos ei sitä lattiaa oo, niin mitä sillä maisemallakaan tekee.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tuplalavuaarien puuttuminen vessasta on monelle ehdoton nou nou, vaikka muuten olisi hyvä pohja ja upea merinäköala.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytetään työttömiä , koska ohjelmat on päiväsaikaan jolloin rikkaat kotirouvat on shoppailemassa
Voi ressua. Oletko jo niin syrjäytynyt ja toimintakyvytön, ettet osaa painaa kaukosäätimestä nappia ja vaihtaa kanavaa?
Vai onko se kanavanvaihto tehtävä, joka loukkaa sinua? Kun kerran sinä työttömänä haluat katsoa juuri tätä kanavaa X, niin sitten katsot sitä, vaikka sieltä näkyisi ohjelmia, millä nöyryytetään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ehdottomasti halutaan ostaa valmiiksi kalustettu talo, ja sitten ollaan niin pettyneitä kun ne sohvat ja sänky eivät olekaan oman maun mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, emmehän me katsele televisiota päivällä sen paremmin kuin illallakaan.
Päivisin shoppailemme vaatteita ja merenrantahuviloita sekä sisustuksia niihin. Illat vietämme ravintoloissa ja ystävien luona juhlimassa, jos ei teatteriin tai konserttiin mennä.
Terveisin
Rikas kotirouva
Kotimaisissa en ole tuota ilmiötä nähnyt, mutta muun maailman ohjelmatuotannosta kyllä.
Eikä se minua ärsytä. Meillä on Suomessa niin erilainen asenne ja tottumus asumiseen. Vaatimattomuus on hyveemme ja pröystäilyyn lyödään stoppi nopeasti naapuruston boikotoidessa sellaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, nimeäpäs pari tällaista ohjelmaa! Minua kyllä huvittaisi seurata, miten rikkaat valitsevat merenrantahuviloitaan.
En tiedä viittaako ap juuri näihin, mutta Friiltä tulee useampia tällaisia sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi-tv-ohjelmien ”rikkaat” eivät todellakaan ole aina niin varakkaita kuin mitä he antavat ymmärtää.
Eivät oikeasti rikkaat tarvitse mitään näkyvyyttä televisiossa varakkuutensa takia.
Näiden ohjelmien tarkoitus on saada ihmiset kateellisiksi. Miettikää nyt miksi kukaan haluaisi tuollaiseen ohjelmaan mukaan jollei siksi että on kivaa näyttää muille, että rahaa on ja kattokaa nyt mitä sillä saa!
Ällöttäviä formaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisissa en ole tuota ilmiötä nähnyt, mutta muun maailman ohjelmatuotannosta kyllä.
Eikä se minua ärsytä. Meillä on Suomessa niin erilainen asenne ja tottumus asumiseen. Vaatimattomuus on hyveemme ja pröystäilyyn lyödään stoppi nopeasti naapuruston boikotoidessa sellaisia tyyppejä.
Ai! Miten se naapurusto lyö stopin pröystäilyyn?
Luuletko tosiaan, että mikään boikotti estää ketään rakentamasta tai valitsemasta sellaisia materiaaleja kuin itse haluaa?
”Ei me voida ottaa tätä marmorilaattaa, kun Niemiset alkaa boikotoida meitä.”
Jenkki/Kanadanaiset haluaa aina "open concept". Itsellä ollut, ja rakastan erillistä keittiötä.
Hienoja taloja ja maisemia on noissa ohjelmissa kyllä. Kiva niitä on katsoa. En panisi pahitteeksi, jos vaikka voisi olla muutaman kuukauden yhdessä merenranta huvilassa Karibian saarilla. Kun katsoo aavaa merta, niin sitä jaksaa tuijottaa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska kauniita taloja ja maisemia on kiva katsella. Haaveilla voi tai jopa tehdä jotain asian eteen, mikäli itse sellaisen haluaisi.
Itselle kanssa talo meren rannalla on unelma vaikka tällä hetkellä minulla ei olekaan varaa siihen. Tykkään katsella ohjelmia, joissa esitellään upeita huviloita koska se antaa minulle motivaatiota työskennellä ahkerasti, jotta jonain päivänä minä olen se joka pohtii minkälaisen huvilan sitä nyt ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle kanssa talo meren rannalla on unelma vaikka tällä hetkellä minulla ei olekaan varaa siihen. Tykkään katsella ohjelmia, joissa esitellään upeita huviloita koska se antaa minulle motivaatiota työskennellä ahkerasti, jotta jonain päivänä minä olen se joka pohtii minkälaisen huvilan sitä nyt ostaisi.
Meillä oli veljen kanssa tarkoitus ostaa muutama vuosi sitten kimpassa Korfulta pieni villa, jossa oli upeat merinäköalat ja ääretön uima-allas.
Sitten ryhdyimme selvittämään kaikkea sitä byrokratiaa mitä kaupan ehtoihin kuuluisi, etenkin kun omistus siirtyisi ulkomaalaiselle. Selvisi, että se ei ollutkaan enää yksinkertaista ja tarvitsi ties minkälaisia lupalappuja. Jokainen anomus tietysti maksaisi erikseen. Jos taas olisi Kreikassa vakituisesti kirjoilla ja olisi työ siellä, niin sitten se olisi ollut vain parin paperin täyttöä vailla.
Kaupat jäi tekemättä, mutta nyt ollaan sitten vuokrattu yhtä huvilaa sieltä. Ollaan päästy tätä kautta nauttimaan merenrantahuvilasta.
Hei, nimeäpäs pari tällaista ohjelmaa! Minua kyllä huvittaisi seurata, miten rikkaat valitsevat merenrantahuviloitaan.