Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleisiä ötökät on 40 vuotta vanhassa kerrostalossa?

Vierailija
09.07.2020 |

Muutin hetki sitten ja olen nähnyt ainakin neljä erilaista sisäötökkää (turkiskuoriainen, vyöihrakuoriainen ym)

Siivoan usein ja jo muistopäivänä yksi ötökkä tuli vastaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se talon iästä johdu. Tullut jonkun  tavaroiden mukana.

Saat heittää hyvästit villavaatteille ja siirtyä keinokuituihin. Eroon niistä ei pääse.

Ellet tee niinkuin minä, että hyväksyn tässä vanhassa rintamamiestalossa tietyt "vuokralaiset"

Eli talossa asustelee noin 10 kpl 2-3cm hämähäkkejä. En tapa, kun tekevät puhdistustyötä.

Jonkun vierailijan mielestä iljettävää, mutta elämässä on tehtävä kompromisseja

Vierailija
2/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se talon iästä johdu. Tullut jonkun  tavaroiden mukana.

Saat heittää hyvästit villavaatteille ja siirtyä keinokuituihin. Eroon niistä ei pääse.

Ellet tee niinkuin minä, että hyväksyn tässä vanhassa rintamamiestalossa tietyt "vuokralaiset"

Eli talossa asustelee noin 10 kpl 2-3cm hämähäkkejä. En tapa, kun tekevät puhdistustyötä.

Jonkun vierailijan mielestä iljettävää, mutta elämässä on tehtävä kompromisseja

Olen ihan samaa mieltä. Esimerkiksi just hämähäkit on tärkeitä maailmassa. Niiden mielestä me ollaan rakennettu niiden maapallolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useammassa tuo ikäisessä asunnossa. Yhdessäkään ei mitään kuoriaisia, ainoat ötökät ovat olleet maantasalla olleessa asunnossa muurahaiset muutamana keväänä, mutta nekin sitten katosivat.

Vierailija
4/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joka asunnossa jotain pieniä ötököitä asuu, eri asia sattuuko niitä ikinä näkemään.

Vierailija
5/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se iästäkin johtuu juurikin siitä syystä että siellä on asunut enempi sakkia ja kosteutta jne..päässyt syntymään missä sokeritoukat sun muut sontiaiset viihtyy.

Vierailija
6/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleisiä, niitä ei vaan moni huomaa kun ne elelee nurkissa ja kaappien perällä.