Kokeilinpa tinderiä
Ei ollu mun paikka. Löytääkö joku oikeasti jotain järjellistä seuraa sieltä? Vähän ku jotain katalogia selais.
Kommentit (11)
Samaa mietin! :D tylsinä hetkinä kiva katsella, mutta ei sieltä mitään oikeaa kyllä taida löytää. Tai ehkä se 5% lapseton parhaimmisto.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin! :D tylsinä hetkinä kiva katsella, mutta ei sieltä mitään oikeaa kyllä taida löytää. Tai ehkä se 5% lapseton parhaimmisto.
Kaikki naiset löytää miljonääri huippumalleja.
Sen takia naiset sitten ovat "oon tosi tarkka siitä ketä vedän oikealle. Alle 1/100 menee. Voi että suomessa on ihan surkea miestarjonta". tpp 0.001% miehille tinder on karkkikauppa ja he eivät edes harkitse parisuhdetta. Muut miehet saavat korkeintaan 1 tai 2 tykkäystä lihavan yhoon kanssa.
Meinasin kokeilla, muttei toiminut mun puhelimella. Voiko sinne yli nelikymppinen mennä ja pitääkö sijainti kertoa?
Ei kukaan normaali ja normi parisuhdetta haluava. Näin tähdet kertoo
mies52v
Kyllä sieltä naista ja miestä saa.
En viihtynyt kauaa, ei löytynyt oikeanlaista seuraa sieltä.
Harvalla se on, ellei sitten hae vain jotain kevyttä peiton heilutusta.
Koitapa löytää miehenä sieltä nainen, joka ei ghostaa. Saa varmaan hakata kunnolla päätään seinään ennen kuin onnistuu siinä.
M31
Satoja selattuani, tuhansia tykkäyksiä ja kymmeniä matcheja saatuani tapasin siellä ei matchin, jonka kanssa ollut suhde jo vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Satoja selattuani, tuhansia tykkäyksiä ja kymmeniä matcheja saatuani tapasin siellä ei matchin, jonka kanssa ollut suhde jo vuoden.
Ei matchin? Miten niitä voi tavata?
Oletko mies vai nainen?