Lue keskustelun säännöt.
Matkailu avartaa
Kommentit (2)
Löysin vasta nämä loistavat ja niin lohdulliset kolumnisi ja olen hykerrellen lukenut ne. Sain itse lapseni ennen internetin aikakautta ja vieraassa maassa ilman internetin tarjoamaa lohtua, vertaistukea ja vastausta suunnilleen jokaiseen kysymykseen maan ja taivaan välillä, nuori äiti (=silloinen minä) on aika yksin ja eksyksissä. Varsinkin, jos tukiverkkoa ei ole. No minulla ei ollut, jos anoppia ei lasketa (ei lasketa!). Joten hoidan itseäni nyt jälkikäteen vauva-aiheisilla kolumneilla, blogeilla ja keskusteluilla. Ja annan itselleni anteeksi, etten silloin tiennyt paremmin. Oikein mukavaa kevättä ja kesää teille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niinpä... On myös sellaisia isiä, jotka oikeasti haluavat ottaa vastuuta ja hoitavat vauvaa/vauvoja asenteella. Viittaan Vauva-lehden kolumnistiin "Oppia isä kaikki". Kannattaa tutustua! Eikä muuten ole mikään nössöisukki, vaan huolehtii myös siitä, että vaimo ja hän itse pystyvät pitämään huolta mm. fyysisestä kunnostaan. Toivotan teidän perheelle ihanaa Thaimaan lomailua ja tyrkkää vaan vauvelia isille (kyllä hän osaa).