Pukeutumisapua tarvitaan!
Olen menossa tyttöjen iltaan. (Vihdoinkin, edellisestä kerrasta on n. miljoona vuotta).
Menemme ensin yhden kotiin, jossa syömme jne. Illalla varmasti lähdetään jonnekin. Paikalla on kaikenikäisiä naisia. 20-45 vuotiaita.
Ongelmani on se, että en koskaan käy missään, minulla ei ole mitään tilanteeseen sopivia vaatteita. Kaikki vaatteeni ovat käytännöllisiä. Esim. ainoa kevät/kesätakkini on Haltin ulkoilutakki.
En myöskään tiedä miten kuuluu pukeutua.
Ja rahaa on tällä hetkellä todella vähän. Kaipaan ihan koko asuvinkkiä. En edes tiedä minkälaisia kenkiä pitää käyttää. Olen kuitenkin ajatellut nyt ostaa vaatteet, koska joskus on kiva saada jotain uutta!
Ja olen itse 35v. Hiukset ovat pitkät ja tummat. Vartalo hoikka. Haluaisin näyttää nuorekkaalta, mutta en miltään teinipissikseltä kuitenkaan.
Voi ihan kuvailla miten kuuluu pukeutua tai jopa linkittää vaihtoehtoja. Muistakaa todella pieni budjetti.
Itse löysin tälläisen paidan: http://www.veromoda.com/vero-moda/t-shirts---tops/BUTTERFLYS/STOPNFS/10086194,fi_FI,pd.html?dwvar_10086194_colorPattern=10086194_TURQUISEGREEN&forceScope=
Kelpaisiko se? Ja mitä sen kanssa? Farkut? Millaiset kengät?
Kiitos jo etukäteen, jos joku haluaa auttaa!
Kommentit (3)
Kyllähän tuollaiseen tyttöjen iltaan josta mennään todnäk johonkin pubityyppiseen paikkaan ehkä, käy melkein mikä vaan kunhan ei ihan ulkoiluvaatteet tyyliin tuulipuku. Mutta esim. farkut, ehkä vähän korkeammat kengät tai saapikkaat, nätti paita, vähän koruja ja meikkiä on asiallista.
Tuo linkitetty paita on minusta aika tylsän näköinen. Jos hoikkakin olet niin en peittäisi vartaloa tuollaiseen roikkuvaan mitättömän väriseen kaapuun. Jotain vähän paremmin istuvaa ainakin valkkaisin. Myös rohkeampaa väriä kun sanot olevasi tumma
Vaikka:
Kakkosen vaatteet kuulostavat asialliselita tilanteeseen.
Ja kiitos kolmonen linkeistä, mutta ehkä mulla on maku niin vieroittunut nykymuodista, että en pitänyt noista. Mallit ja värit ei ollu mun makuun.
-ap
Mulla olisi vastaavassa tilanteessa punaiset farkut, mustavalkoraidallinen paita ja kenkinä mustat korkkarit, lisäksi punaiset korvanapit ja rannerengas. Takkina mulla on valkoinen kangastakki.