Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun politiikka ei kiinnosta yhtään

Vierailija
09.07.2020 |

Olen 35-vuotias nainen enkä ole koskaan äänestänyt. En ole myöskään koskaan valittanut mistään politiikkaan liittyvästä asiasta. Joskus luen uutisia politiikkaan liittyen, mutta ne eivät kosketa itseäni millään tavalla. Olen aina ollut ihan tyytyväinen Suomeen. En oikeasti osaa edes sanoa, mikä puolue olisi oma valintani. En osaa sanoa, olenko enemmän oikealla vai vasemmalla. En tiedä elänköhän jossain omassa kuplassani, mutta en ole vain saanut herätettyä poliittista mielenkiintoa itsessäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei politiikka kiinnosta, tuskin olet ainoa.

Vierailija
2/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ei se haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tunnen oloni vääräksi, koska olen paljon opiskellut elämäni aikana eli ihan sivistynyt ihminen ja tuntuu, että minun pitäisi olla perillä politiikasta ja omata niitä poliittisia mielipiteitä.

Ap

Vierailija
4/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos leikkurit ja esim. politiikka, josta ei saa puhua, eivät ole sua henkilökohtaisesti vielä ravistelleet tai vieneet ruokaa päydästä, niin voihan se tuntua, että asiat pysyvät vaan samoina. Monia taitaa ruveta kuitenkin kiinnostamaan siinä vaiheessa, kun hädin tuskin saa ruokaa pöytään tai kun itse, ystävät, sukulaiset tai perheenjäsenet rupeavat kokemaan häirintää. Tai kun töitä ei vaan ole, vaikka mitä tekisi, mutta siitä saa itse keppiä.

Toisaalta, jos kaikki ehdokkaat ja puolueet on jollain tavalla vääriä, niin sama se. Itse valitsen jonkun asian tärkeimmäksi aina vaalien aikaan ja äänestän sitä ajatellen.