Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijät oikeasti. Luomu vs. huoliteltu?

Vierailija
06.05.2013 |

Vaikuttaa niin kaksinaismoralistiselta, että läksin tällaista kyselemään, miehet kun toitottavat samaan aikaan luonnonkauneutta - ja jos/kun sitten kuljetaan siinä luonnontilassa, miehet valittaa miten suomalaiset naiset voisivat ottaa oppia idästä, jossa naiset näyttävät naisilta.

Itse kuljen ihan missä sillä hetkellä tuntuu. Töissä on erotiikantappajamainen työasu, eli pääosin vapaa-ajalla on mukava olla naisellinen. Tosin kuljen myös räjähtäneen oloisena töiden jälkeen, jos joku paheksuu, ikävä homma mutta käyn kyllä mieluummin kotimatkalla kaupassa kuin ensin kotiin suihkuun ja virittelemään korkkareita. Kyllä te äijätkin niin teette, on nähty, siis kauppareissut töiden päälle. Monella vielä hygieniassa paljonkin parantamisen varaa. Älkää vaatiko naisiltanne mitä ette itse pysty tekemään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomalaiset miehet" .... Kuinkahan moni heviproivolija ohjaa noita keskusteluja. Väitän, ettei tavallinen suomalainen mies vietä aikaansa netissä kirjoittamassa itäostosvaimon kaipuun perään.

En pysty puhumaan suomalaisen miehen puolesta >>> siis kerron oman käsitysmaailmani.

Ihan viime aikoina olen käynyt miesporukassa keskustelun, jossa nuorempaa opastettiin, ettäivät pelkät ulkoiset seikat eivät ole tosi kauneutta. No, keskustelussa oli kysymys itsekkyydestä, ihmissuhteista ja niiden vuorovaikutuksesta, sitoutumisesta ja ihastuminen/rakastuminen/deittailu vs rakastuminen/vakava seurustelu.

Mutta vastaus alottajan kysymykseen. Liian huoliteltu on liian tyrkky ja liian huoramainen. Pahimpia on nuoret tyttöset (n alle 22 v sakkolihaan asti) jotka arkenakin pukeutuvat kuin asiakkaita elokuvissa metsästävät huorat . No tietysti kapakkapukeutuminen on asia erikseen, mutta siinäkin voi helposti antaa signaalin, että tervetuloa kaikki miehet, minulta saa ja helposti.

Luomu on eri asia kuin tietoinen erotiikan tappaminen. Voi olla tyylikäkkäästi pukeutunut luomuna, ei siinä erikseen tarvitse korostaa luomua rähjäisyydellä.

Terveissä rajoissa itsensä laittaminen on ihan ok. Toisaalta töissä ei ole väliä tietyn siisteys-ja tyylikkyystason jälkeen väliä, miten monta eri pakkelia on laitettu ja miten monta kymmentä  minuuttia on ehostettu.  Töihin mennään tekemään töitä eikä hurmaamaan vastakkaista sukupuolta.

Samalla tavalla itse menen töihin puhtaana siistinä, parta ajettuna ja tukka kammattuna ja  laitan päälle kivat ja tyylikkäät vaatteet ( toimistotöitä siis teen).

Henkilökohtaisessa elämässä suuri mysteeri on oman vaimon laittautuminen.

Niin pientä kauppamatkaa tms. ei ole, että ihan pieni kauppaehostus tehdään. Joka työaamu menee se 5-10 minuuttia sisäisen kauneuden löytämiseen kosmetiikkateollisuuden avustuksella.  Ei ole minulta pois ja onhan se ihan kiva, että vaimo on kivan näköinen. Mieluummin laitettu kuin periaateluomurähjäinen.

Tässäkin asiassa se suuri mysteeri on naisen ihmeellinen sielunelämä. Olen aina sillon tällöin vuosien mittaaan vihjannut, että vaimo voisi joskus kotioloissakin laittautua ja pukeutua ihan omaa miestänsäkin varten ja että olisi miehestä ihan kivaa nauttia tästä kaunottaresta. Treffimeikit naamariin ja työpukeutumista vähän rohkempi pukeuteutuminen.

Vierailija
2/3 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa, jonnekin tuo jatko katosi, eli viestin lopussa on että

Tuota odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon tilanteesta. Minun mielestä käytännöllisyys ajaa lähes aina ulkonäön ohi. Ulkoilemassa tai urheilemassa näkee merkillisen usein naisia, jotka ovat ulkonäöstä päätellen liikkeellä vain esiintymässä. Vaikuttavat lähinnä naurettavilta. Noissa tilanteissa saa olla vaikka vähän rähjääntyneenkin näköinen. Kotonakaan ei mielestäni tavallisesti tarvi olla mitenkään panostanut, perus siisteys riittää ihan hyvin. Jos taas lähdetään kylään, töihin tai kaupungille,, on mukava jos itse kukin näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä puolesta. No, ei tietenkään jos työpaikka on konepaja.

Panostaminen menee meillä Suomessa aivan liian usein yli. Minusta meikki on onnistunut, jos katsoessa ei voi olla ihan varma, onko nainen meikannut lainkaan. Eli siis korostaa omia piirteitään ja piilottaa itseä häiristevät naarmut. Tikkurilan värikartaksi heittäytyneet naiset eivät mielestäni ole juuri koskaan hyvännäköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme