Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavaroiden ostaminen ahdistaa!

Vierailija
08.07.2020 |

Onko muita, joita ahdistaa ostaa ihan tarpeellistakin tavaraa? Mietin tarvitsenko todella, vai pärjäisinkö ilman ja vertailen kauan ja jos onnistuikin tekemään ostopäätöksen ja ostamaan jotain, tulee kauhea morkkis ja ahdistus ja mietin teinkö virheen. Tämä melko pienissäkin ostoksissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ostan kyllä kaiken nykyään käytettynä paitsi kengät (niitäkin löytyy käytettynä uusia).

Joudun kyllä usein selittämään tutuille miksi minulta puuttuu jotain "tosi oleellista", vaikka itse pärjään hyvin ilman tai voin tehdä saman jollain toisella.

Vierailija
2/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ostaa osakkeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa. Meinasin juuri kimpaantuneena kirjoittaa toiseen ketjuun että mikä ihmisiä vaivaa kun ostetaan vaan halpaa roinaa eikä välitetä työoloista eikä luonnosta.

Jos on oikea tarve jollekin niin pyrin ostamaan suomalaista. Lahjat ostan käsityömessuilta tai annan aineettoman lahjan.

Mua pyydettiin yks päivä mukaan kaupoille, ja se oli kamalaa. Musta ei kyllä shoppailijaa saa tekemälläkään.

Vierailija
4/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyvälaatuisia tuotteita, joka menee pitkään, osa loppuelämänkin. Mahdollisuuksien mukaan ostan käytettynä ja jollen jotain tavaraa enään tarvi, niin myyn eteenpäin esim. torilla tai huudossa.

Nyt vaan sattui sellainen elämäntilanne, että pitää asua jonkin aikaa poissa kotoa toisella paikkakunnalla, niin kyllä se ahdistaa, kun pitää tilapäisesti ostaa tavaroita tänne, kun tietää, että niistä pitää sitten pian hankkiutua eroon. Ei yhtään huvittaisi ostaa mitään, mutta ihan ilman tavaroitakaan ei pärjää.

Vierailija
5/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa. Meinasin juuri kimpaantuneena kirjoittaa toiseen ketjuun että mikä ihmisiä vaivaa kun ostetaan vaan halpaa roinaa eikä välitetä työoloista eikä luonnosta.

Jos on oikea tarve jollekin niin pyrin ostamaan suomalaista. Lahjat ostan käsityömessuilta tai annan aineettoman lahjan.

Mua pyydettiin yks päivä mukaan kaupoille, ja se oli kamalaa. Musta ei kyllä shoppailijaa saa tekemälläkään.

Sinulla on oikea tarve, kaikki muut ostavat roinaa. Hieno asenne.