Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuoremmat miehet näkevät itseään vanhemissa naisissa?

Vierailija
05.05.2013 |

Vierestä olen seurannut näitä kuvioita eli voi ikäeroa olla jopa 15 vuottakin....eikä kyseessä mitään peräkammarin poikia, vaan ihan normaaleista miehistä kyse.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta kuin iän. Järkeviä miehiä. Ikä on huono kriteeri onnistuneelle parisuhteelle.

Vierailija
2/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista juttuseuraa? Tuleeko yllätyksenä kun kaikkia miehiä ei bimbon roolia vetävät kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut sellaista että pitävät naisellisempina, henkisesti tasapainoisempina, itsevarmempina, seksikkäämpinä vaan yleisesti vanhempia naisia. Kun nuoremmat on usein epäkypsiä, epävarmoja pissiksiä ja tyhjäpäitä. Näin olen kuullut. Minulla on itselläni 9v nuorempi mies joka on aina tykännyt vanhemmista naisista.

Vierailija
4/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha. no kyllä se 20-30 vuotias nainen on vaan haluttavin ja kaunein. ei miehet oikeasti halua seurustella yli 40v haahkojen kanssa.. nuori nainen voi olla naisellinen. kypsyys ei ole aina riippuvainen iästä..

Vierailija
5/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti parempaa juttuseuraa. Ikä ei merkitse mitään parisuhteessa.

Vierailija
6/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein? minä vaadin parisuhteessa sitä sisäistäkin kauneutta samalla nainen on paljon haluttavampikin...

Vierailija
7/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset puhkeavat seksuaalisesti kukkaan vasta keski-iässä, kun taas miehillä se huippu himoissa on siinä parikymppisenä. Tää ainakin vetää joitain nuoria miehiä ja vanhempia naisia yhteen...

Ja joidenkin mielestä oikeasti naiset ei ole parikymppisenä kauneimmillaan, oma silloinen poikaystäväni sen ikäisenä kuolasi mm. Paula Koivuniemeä ja suitsutti myös äitini ulkonäköä aika usein. Makuja on monia. Kyllähän jotkut naisetkin pitävät vähän vanhempia miehiä paremmannäköisinä kuin parikymppisiä pojankloppeja (mitä minun taas on mahdotonta ymmärtää, mutta makunsa kullakin).

Vierailija
8/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:34"]

haha. no kyllä se 20-30 vuotias nainen on vaan haluttavin ja kaunein. ei miehet oikeasti halua seurustella yli 40v haahkojen kanssa.. nuori nainen voi olla naisellinen. kypsyys ei ole aina riippuvainen iästä..

[/quote]

Luulen että monikin 30-v. on mieluummin tapailu- ja seksisuhteessa 40- kuin 20-vuotiaan kanssa. Nuorempien kanssa se on sitä täydellisen tulevaisuuden suunnittelua ja hirveän tarkkaa statuskilpailua toisia pariskuntia vastaan. Pitää näyttäytyä oikeissa yökerhoissa jne. Ei kolmekymppiset enää sellaisesta ole kiinnostuneita.

Vierailija
9/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset on melkeinpä aina tahdottomia miestenmiellyttäjiä, joiden elämän määrittelee trendit ja muiden odotukset. Näkeehän sen tälläkin foorumilla, kun jatkuvasti kysellään ja määritellään, mitä elämässä pitää tai ei pidä tehdä. Kiinteä nuori vartalo ei valitettavasti riitä kompensoimaan näitä puutteita, joten rennot, itsevarmat ja avarakatseiset nelikymppiset on meikäläisen valinta.

Vierailija
10/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, parikymppiset naiset ovat epävarmoja itsestään ja haluttomia ja arkoja kokeilemaan seksissä eri asioita. Erään nuoren miehen tavoin "tylsiä ja ristiriitaisia". Vanhemmat naiset ovat kokeneita ja itsevarmoja, se on nuorista miehistä hyvin puoleensa vetävää. Vanhemmat naiset myös tietävät, mitä haluavat ja uskaltavat sanoa sen, miesten ei tarvitse arvuutella niin kuin nuorempien naisten kanssa.

Vierailija
11/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ne naiset, jotka saavat nuorempia miehiä, pihtaavat ja murjottavat kun miehellä ei ole vieläkään vakivirkaa tai uutta autoa niin kuin opiskelukaverin poikkiksella. Tai haukkuvat kuinka joku voi vielä 30-vuotiaana asua vuokralla.

Toisilla naisilla vaan on miehiä, iästä riippumatta.

Vierailija
12/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhan se aina on mielessä.

Vierailija
14/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä ilman avioliittoa ja perhettä.

Vierailija
15/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:34"]

[/quote]

Viimeinen lause on hillittömän hauska ottaen kommentin älyllisen tason huomioon :D

Olet joko provoilija tai ikityhmä keski-ikäinen mies tai teini-iän vasta ohittanut tyttö. Epäilemättä olet niin "fiksu" että tulet vielä kertomaan lisää itsestäsi ;)

Vierailija
16/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kauniin, älykkään ja hauskan naisen, jonka kanssa haluan elää loppuikäni.

Vierailija
17/17 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus seksiin ilman mitään jälkikitinöitä sitoutumisesta ja perheenperustamisesta. Kysyin tätä kerran yhdeltä 24vltä, joka ravas perässäni yhdessa ravintolassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi