Sisko ottanut yhteyttä viimeksi v.2011
Tarkennetaan että silloinkin yhteydenottaja olin minä, ei siskoni.
En tule ikinä tajuamaan miksi häntä ei kiinnosta olla tekemisissä isosiskonsa kanssa, ei meillä ole ollut mitään riitojakaan enkä ole ns tuputanut itseäni tai kouluikäisiä lapsiani hänelle, päinvastoin. Ikäeroa meillä on juu mutta ei nyt niin hirveästi sitäkään (reilut 10v) ja mitä väliä silläkään on varsinkaan kun ole mikään "tätimummo" vaan ihan ajantasalla oleva huumorintajuinen 30+v nainen, siskolla ikää 23v.
Olen vaan surullinen, ei muuta.
Kommentit (3)
Ei minunkaan aikuiset siskot pidä minuun yhteyttä. Vanhempieni luona nähdään joskus. En ole murehtinut asiaa, koska toinen siskoista on narkkari ja toinen taas sellainen persoona, että menen hänen lähellään aina ihan lukkoon ja hän saa oloni epämukavaksi esimerkiksi töksäyttelemällä kaikkea epäkohteliasta ja viemällä hirveästi energiaa minulta.
Tarkoitan tällä että vaikka olisikin sisko niin ei se aina tarkoita että oltaisiin tekemisissä. Tai sitten minulla on vain vääristynyt suhtautuminen siskouteen. Minusta ei voi aikuisia pakottaa olemaan kenenkään kanssa.
Mulla ei ole ollut yhteyttä veljeeni 15 vuoteen :(
Meillä oli alkoholiperhe ja oltiin toistemme tuki ja turva, nyt vanhemmiten ollaan ajauduttu täysin erillemme, hän syyttää minua mitä ihmeellisimmistä asioista, olen ihan ymmällä ja surullinen :(
Minä en ole ottanut yhteyttä veljeeni kolmeen vuoteen. Pidin hänestä aika paljon huolta kun mun vanhemmat olivat poissa paljon ihan jo töiden takia yömyöhään. Sitten myöhemmässä vaiheessa hän oletti että olen aina auttamassa ja tukena mutta kerran itse apua pyysin ja hän ei katsonut velvollisuudekseen auttaa tai ei muutenkaan pitänyt yhteyttä kuin tarvitessaan jotakin. Päätin sitten yksi päivä etten halua olla enää yhteydessä. Hän yritti jonkun ajan kuluttua soittaa ja viimein lähetti viestin että miksen halua olla häneen yhteydessä. En vastannut. Hän ei selkeästikään tajunnut olleensa itsekäs. Olen sittemmin sulkenut yhteydenpidon kaikkiin sukulaisiini.