Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti on pirun keksintö

Vierailija
04.05.2013 |

Se tuo niin paljon tuskaa sille kumppanille joka sitä ei haluaisi tehdä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä enemmän sille, joka mahdollisesti joutuu vastentahtoisesti kantamaan ja synnyttämään lapsen, jota ei halua. Siksi mies ei saa päättää asiasta yksin.

Vierailija
2/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten piru osaa ottaa huomioon myös naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 19:07"]

Se tuo niin paljon tuskaa sille kumppanille joka sitä ei haluaisi tehdä

[/quote]

No voi että.

Vierailija
4/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ehkäisystä huolehtimista, myös sille miehelle.

Vierailija
5/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä herää nyt vaan kysymys että miksi se kumppani joka ei aborttia halua, ei sitten huolehdi ehkäisystä? Koska luulisi, että vastuullisessa suhteessa olisi etukäteen puhuttu

siitä, halutaanko lapsia vai ei.

Jos raskaus on ihan täysi vahinkoraskaus, mun mielestä abortista päättäminen kuuluu enemmän naiselle. Koska nainen sen lapsen joutuu kantamaan, sekä myös synnyttämään, ja ikävä kyllä isän on myös lapsen maailmaan tultua hyvin helppo häipyä vaan kuvioista jos siltä tuntuu.

Kukaan ei tee vastasyntyneen isästä ls-ilmoitusta, jos hän vaan kävelee tiehensä lapsen luota. Äidistä sen sijaan tehdään, mietipä sitä.

Vierailija
6/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää.. Silti tekisin abortin, jos tilanne sitä vaatisi, en olisi taloudellisesti tai voimiltani valmis saamaan lasta tai se olisi saanut alkunsa raiskauksesta. Onneksi sentään piru pitää naistenkin puolta tässä asiassa!

Vierailija
7/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle abortti tehty. Silloiseen elämäntilanteeseen ei olisi todellakaan lapsi sopinut, lukiossa vielä olin ja en olisi ollut henkisesti valmis äidiksi ollenkaan, olin ihan lapsi vielä itsekin. Silloisen poikaystävän kanssa oltiin kertaalleen oltu ilman ehkäisyä, mutta otettiin seuraavana päivänä jälkiehkäisypilleri. Lääkäri sanoikin, kun abortista kävin keskustelemassa, että aika usein jälkiehkäisypilleri ei toimikaan, vaikka sen ottaisi ajallaan (rajana 72h). Silloinen poikaystävä oli myös asiasta samaa mieltä, ja vaikka päätös ei ollutkaan mikään maailman helpoin eikä abortti kokemuksena mikään erityisen kiva, en kadu sen tekemistä. En tiedä missä olisin nyt, mutten ainakaan tässä missä nyt olen, jos olisin sen lapsen maailmaan tuonut silloin. Ei olisi lapsellakaan hyvä elämä kun kaksi lukion keskeyttänyttä kakaraa yrittää kasvattaa.

Vierailija
8/8 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:32"]

Tässä herää nyt vaan kysymys että miksi se kumppani joka ei aborttia halua, ei sitten huolehdi ehkäisystä? Koska luulisi, että vastuullisessa suhteessa olisi etukäteen puhuttu

siitä, halutaanko lapsia vai ei.

Jos raskaus on ihan täysi vahinkoraskaus, mun mielestä abortista päättäminen kuuluu enemmän naiselle. Koska nainen sen lapsen joutuu kantamaan, sekä myös synnyttämään, ja ikävä kyllä isän on myös lapsen maailmaan tultua hyvin helppo häipyä vaan kuvioista jos siltä tuntuu.

Kukaan ei tee vastasyntyneen isästä ls-ilmoitusta, jos hän vaan kävelee tiehensä lapsen luota. Äidistä sen sijaan tehdään, mietipä sitä.

[/quote]

Usko pois, eiköhän osa ehkäisekin ihan oikein. Ne vippaskonstit eivät vain satu olemaan 100% varmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan