Voinko tehdä lastensuojeluilmoituksen vedoten äidin nuoreen ikään?
Lapsi on pian vuoden. Tyttö hoitaa kai vauvansa ihan hyvin, mutta hän on vasta 21 -vuotias. Olen huolissani hänen jaksamisestaan ja mielenterveydestään. Pelkään, että jossain vaiheessa kehittyvän nuoren voimat loppuvat. Mielestäni jokaisesta alle 25 -vuotiaasta äidistä pitäisi voida tehdä lastensuojeluilmoitus!
Kommentit (12)
Voi, voi...mene hoitoon... tai keskity omaan elämääsi.
Itse olin kahden lapsen äiti 20-vuotiaana, eika se ikä ole mikään syy ls-ilmoon, #¤"#
Et voi, jos hoitaa lapsen hyvin niin silloin ei ole aihetta ilmoitukseen.
ekai siihen ole mitään syytä. aikuinen nainen jolla on lapsia on ihan normaali asia. 21 on jo ollut muutaman vuoden aikuinen. parhaassa lapsentekoiässä.
No kyllä jokaisesta äidistä - oli sitten alle 25-vuotias tai ei - voi tehdä lastensuojeluilmoituksen. Eri asia on sitten se, onko ilmoituksen tekemiselle mitään perusteita. Pelkkä äidin ikä ei todellakaan ole riittävä peruste. Eikä 21-vuotias ole kyllä enää mikään "kehittyvä nuori" vaan aikuinen ihminen.
no on jollain tylsä ja tyhjä elämä :DDDD
Jaaha, mamman tytär on sitten raskaana. Ja se vanhempi vävy ei vain älyä lähteä lätkimään?
Ala vain sopeutua mummon rooliin.
Olen 22-vuotias ja loppuraskautta tässä viedään. Joko AP on trolli, joka yrittää provota, tai sitten ihan oikeasti uskomattoman tyhmä ihmisperse. Toivottavasti et koskaan lisäänny, tai jos sulla lapsia on, ne otetaan sulta heti pois, ettet kasvata samanlaisia ahdasmielisiä juntteja tähän maailmaan. Lastensuojeluilmoitus ei poistu KOSKAAN, lapsella on lopun elämää se merkintä siellä, vain siksi koska sinä olet niin vitun idiootti, että kuvittelet iän vaikuttavan äitiyteen. Mene itseesi.
No EI, EI, Ja EI!
Ei ikä ole lastensuojeluilmon peruste
Voi mikä surkea provonkyhäelmä.......
Nojoo, kai itsekin tiedät, että voithan sinä ls-ilmoituksen tehdä kenestä vaan. Ja jos 21-vuotias on kehittyvä nuori niin tee ihmeessä myös yli 40-vuotiaista äideistä ilmoitukset, ovathan he jo keski-iän ylittäneitä vanhenevia ihmisiä, mietippä heidän voimiaan....
ai se sun exän nyksä sai nyt sen lapsen - ja exäsi siis on jälleen isä? mitä jos tekisit siitä exästä ilmon??? vai haittaako se sitten sun vkl-vapaita kun teidänkään yhteiset lapset ei pääse isälleen???
hoitoon nyt sieltä, kipikapi, ja anna ihmisten elää elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 13:16"]
Lapsi on pian vuoden. Tyttö hoitaa kai vauvansa ihan hyvin, mutta hän on vasta 21 -vuotias. Olen huolissani hänen jaksamisestaan ja mielenterveydestään. Pelkään, että jossain vaiheessa kehittyvän nuoren voimat loppuvat. Mielestäni jokaisesta alle 25 -vuotiaasta äidistä pitäisi voida tehdä lastensuojeluilmoitus!
[/quote]
Toki voit tehdä. Kaikenlaisista syistä voi tehdä ilmoituksia sinne. Kaveristani tehtiin ilmoitus, vaikka hänellä ei ole edes lapsia. ( Syy oli, että ei huolehti lapsistaan ja vie näitä koskaan ulos)