Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadutko jonkun fantasiasi toteuttamista, jos kadut niin minkä?

Vierailija
07.07.2020 |

Kadutko jonkun seksifantasiasi toteuttamista, jos kadut niin minkä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun

Luulin että minulla olisi mahdollisuus harrastaa seksiä, että joku haluaisi minua. Kävin maksullisella ja nyt haluaisin lisää. Elämäni meni vessasta alas. Nyt todella ymmärrän millainen täydellinen surkimus ja arvoton olento olen.

Vierailija
2/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutin fantasian jossa panin vaimon siskoa. nyt vaimon sisko on raskaana ja on ilmoittanut että aikoo lapsen synnyttyä vaatia elatusmaksuja. jollen suostu asiaan, niin hän kertoo vaimolleni että olen lapsen isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaduttaa kun osallistuin fetish partyihin. Jäin koukkuun ja nykyisessä parisuhteessa joudun käymään niissä salaa. Onneksi olen yksityisyrittäjä ja pystyn järjestämään työmatkan aina kullekin paikkakunnalle missä partyja järjestetään. Mieheni ei suostuisi ikinä moiseen mukaan.

Vierailija
4/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

homostelu kadutti heti sen toteutuksen jälkeen, toivottavasti en nää sitä ukkoo enää koskaa :(

m32

Vierailija
5/9 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen jakaminen toisen naisen kanssa. Mies ihastui siihen naiseen ja jätti minut sen takia.

Vierailija
6/9 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. Olin suhteessa ja asuin yhdessä todella ihanan, seksikkään ja kokeilunhaluisen naisen kanssa.

Puhuimme usein mahdollisuudesta ottaa kolmas nainen, toinen pariskunta tai kolmas mies mukaan seksiin, kiihoituimme siitä molemmat valtavasti.

Pohdimme myös tuntemiamme ihmisiä ja esiin nousi mm. hänen ystävä yhteisistä harrastuksista. Hän kertoi usein että hän varmaan tulisi leikkimään kanssamme ja että k.o hlö on muutenkin aktiivinen seksissä. Aloin fantasioimaan kyseisestä ystävästä enemmän ja enemmän.

Jonkin ajan kuluttua tilanne ajautui siihen että sattumalta toin hänet kotiin yöelämästä ja otin asian suoraan esiin. Kerroin myös että olimme yhdessä suunnitelleet hänen ottamista mukaan kolmanneksi. Hän innostui asiasta mutta pyysi minut samantien sisään asuntoonsa jossa harrastimme seksiä.

Menin myöhään kotiin ja tyttöystäväni oli jo nukkumassa ja pohdin puoli yötä mitä tuli tehtyä mutta päätin asiasta aamulla kertoa sillä mehän olimme asiasta puhuneet jo jonkin aikaa.

No aamulla tilanne olikin toisenlainen, se oli ollut hänen mielestään fantasiaa jota vasta harkittiin ja siitä että minä kävisin häntä panemassa, ei ollut puhuttu lainkaan.

Tilanne kehittyi siihen että erosimme ja harmitti ja harmittaa vieläkin vaikka asiasta on jo vuosia aikaa.

Eli ainakaan minun fantasiani toetutus ei päättynyt hyvin.

Vierailija
7/9 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, mutta mieheni fantasian toteuttamista. Vuosikausien vonkaamisen jälkeen suostuin nuolemaan hänen pyllyään. Nyt on jatkuvasti pyytämässä ja se vituttaa suunnattomasti.

Vierailija
8/9 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun todella! Fantasioin siitä, että kaksi naista hyväilee minua ja tyydyttää käsin. Olin sitten 25 vuotias ja humalassa kun tämä tapahtui. Toinen näistä oli vasta 15 vuotias ja paukahti ehdonalaista 7 kk ja korvauksia tälle 15 vuotiaalle. Kaiken lisäksi koin tämän olevan ansa kun toinen näistä oli 18 vuotta ja joka teki rikosilmoituksen. Olkaahan tarkkana ja pyytäkää henkkareita!

Vierailija
9/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun, mutta mieheni fantasian toteuttamista. Vuosikausien vonkaamisen jälkeen suostuin nuolemaan hänen pyllyään. Nyt on jatkuvasti pyytämässä ja se vituttaa suunnattomasti.

Mulla samansuuntaista. Sanoin miehelle jo heti alussa millaista seksiä haluan, ja siihen ei kuulu miehen alistaminen, vaan että olen sub itse, ja en halua seurustella ollenkaan jollei tämä käy hänelle. Ja että tämä pitää sisällään kaikki hänelle tehtävät pyllyjutut ja muut myös. Kävi kuulemma oikein hyvin, että ei hän haluakaan sellaista. Nyt kuitenkin menee kontilleen jatkuvasti ja haluaa että "lypsetään" ja takapuoltaan koittaa tarjota vähän väliä. Pitäisi nuolla "sieltä päin" vaikka oikeasti kokeilee jos lipaisisin takapuolesta, ja sitten hän varmaan esittäisi miten kovasti nauttii jotta tajuaisin jatkaa. Suoraan hän ei voi asiasta puhua ja kertoa, koska varmaan luulee että minä varmasti haluan sitten tehdä kun huomaan ITSE miten paljon hän siitä pitää. Jos kysyn miksi tekee näin niin ei kuulemma tee. Eipä. Tästä syystä välttelen nykyään seksiä koska en kostu kun tämä pyörii mielessäni, ja odotan vain milloin tulee näitä tarjousehdotuksia taas. Ja kyllä, olen valmis eroamaan jotta hän ja ennen kaikkea MINÄ ITSE saan mitä haluankin.

En siis tosiaan lähde tuohon, koska jos niin teen, joutuisin varmaan koko ajan tekemään, enkä halua tehdä sängyssä sellaista.