Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan miehen ymmärtämän

Vierailija
02.05.2013 |

että hän on taloudellinen fiasko?

Tiski aine pullosta kestää hänen tiskauksiinsa ehkä 5 kertaa jos hyvin käy ja ruokaa jättää ehkä vain pottumuusia ja sitäkin 2 kauhaa muttei viitsi jättää kastiketta sen vertaa että saisi siitä vielä yhden aterian.

Puolikkaat ananastölkit heitetään roskiin, mehukatti pänikkä uppoaa melkein viikossa koska mehu tiivistettä on jtn puolet lasisa ja sitten tilkka vettä.

leipämargariinikaan ei kestä sitten kolmeapäivää pitempään yms.

Sitten minulle hän jaksaa selittää että en vain osaa käsitellä raha asioitani yms.

Alan pikkuhiljaa olemaan neuvoton ja raivoissani.. mitä voisin tehdä? kotitalouskurssi idealleni hän vain nauroi.. Inhottaa elää tili tyhjillä pienen palkkani kanssa ja vielä on tuollainen joka tulee vkl käymään ja tyhjää viimeisetkin mitä löytyy

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö? Sä olet löytänyt jonkun tapauksen, joka elättää itseään sinulla?

Onko se edes hyvä sängyssä (siitä voisi maksaa) tai tekeekö se viikonloppuvierailuillaan jotain muuta tarpeellista? Viekö leffaan tai jotain? Ja älä nyt sano, että se käyttää vielä kaiken sun vessapaperinkin?

Vierailija
2/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osallistumaan ruokamenoihin? Tai sitten vaan kylmästi vaan mies pois jääkaapilta, jos ei puhe tehoa. Olet varmaan sanonut suoraan hälle, mitä mieltä olet tuhlaamisesta? Tee mehu valmiiksi kannuun ja voitele leivät valmiiksi. Laita tiskivesi valmiiksi (jos pesee juoksevan veden alla?)

Kehottaisin silti puhumaan suoraan. Meillä mies on samanlainen tuhlari, heittää hyvää ruokaa roskiin ja lämmitää seuraavan päivän ruoka-annokset iltapalaksi... Kyllä se kiukuttaa, mutta paljon parannusta on jo tapahtunut. En edes osta mehua, koska kyllä aikuinen pärjää ilman jatkuvaa mehun lipittämistä. Lapset myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitäki kuluu hurjaa vauhtia.. mietin että lainaako naapuri jtn kysymättä.. eipä vie leffaan, vaikka tiskaa, ja tiskiaineet menee mun maksuun.. imuroi, järjestelee kämpän sillee etten löydä enää mitään..

Ja tuntuu että sillä on joku seksi addikti koska kokoajan pitäisi saada.. ja kun joku tulee käymään ni sitten ollaan kokoaika kii että kaveritki alkaa etsimään sorkkarautaa jostain, iha ok petituttavuus vaikka suudella se ei osaa.. jyrsii huulet ja kuolaa puol naamaa..

Vierailija
4/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut hänen kanssaan myös siitä että kun leuhkana poikana keittää aamukahvit jota ei edes itse juo ja laittaa 6 kupin keittimeen kukkurallisia sahtia.. vastaa siis ainakin 10 kupin sumppia, tarvitsen itse mehua huimauskohtauksiini yms.

Vierailija
5/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy sun luona viikonloppusin? Mene itse miehen luo ja anna samalla mitalla takaisin

Vierailija
6/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo luonnekuvaus, vähän laajennettuna talouskäsitteen ulkopuolelle... Eihän tuo ole kuin 'normaalia' itsekkyyttä. Se on vähän lapsellinen, ei tajua että voisi jotenkin itse olla väärässä. Ihanaa tietty, kun se haluaa sua.

Siis itsekäs ja yksisilmäinen siinä mielessä, että hän ei näe asioissa ongelmia. Ja jääkaapin tyhjääminen on vähän sen merkki, että se ei ole itse joutunut raha-asioiden kanssa tekemisiin... siis niin että oikeasti pitää laskea, mitä sieltä kaupasta on varaa kantaa. 

Jos meinaat olla tosissasi tämän kanssa, niin koulutus käyntiin: sanot suoraan, että kun olet tarjonnut viime viikonlopun ruuat, niin hänen vuoronsa on maksaa tämä viikonloppu. Te ette siis tapaa viikolla? 

Muuten olisin sitä mieltä, että jos asiaa tuumittuasi päädyt siihen ettei tämä tapaus olekaan Elämäsi Rakkaus niin jatka sinkkuna. Nimittäin niitä miehiäkin on, jotka arvostavat naista joka tulee omillaan toimeen - jopa niin paljon että haluavat olla tasa-arvoisia suhteessa.

PS. Ihan OK ei riitä, jos ajattelet elää ihmisen kanssa pidempäänkin. Usko minua, mä halusin olla sitä mieltä, että riittää kun mies on ookoo, ei lyö eikä petä. Toisaalta eipä sekään aika hukkaan mennyt, ihan hyvää elämää se oli... onneksi en tiennyt silloin paremmasta.

Vierailija
7/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekstit antaa ap:sta sellaisen vaikutelman että on vähän vähemmällä älyllä varustettu, tuntuu että mies tekee vain kiusaa ja hyväksikäyttää ap:ta =( Ap:n olisi varmaan parasta sanoa miehelle että ei saa tulla enää käymään.

Vierailija
8/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi siis vain jaksaa jankuttaa, näyttää tili menot ja tulot yms. jos vaikka ymmärtäisi ettei raha ole ilmaista??

Vierailija
9/9 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi siis vain jaksaa jankuttaa, näyttää tili menot ja tulot yms. jos vaikka ymmärtäisi ettei raha ole ilmaista??