Avovaimo risteilee (kännykkä paljasti)
Ihmettelin kun en koskaan päässyt mikaan risteilylle,syy oli minussa ja minun humalahakuisessa juomisessa yms.. ja tyttöjen kanssa on vaan kivaa.Nyt se odotettu risteily sitten saapui,jotenkin tuntui että kaikki ei ole niinkuin pitäisi.Risteily iltana laitoin hyvänyön toivotukset jo klo 21:00 koska aikainen aamu.Aamu klo 6 laitoin viestin että olen töissä vastaus tuli 6:15 joten hereillä ollaan oltu.Haen muijan asemalta iltapäivästä ja Nainen on väsynyt.Miten risteily meni kysyin? no olihan meillä hauskaa ja naurettiin tosipaljon.mutta aikaisin nukkumaan että ei mitään ihmeellistä(tyypillinen vastaus) Moi rakas ja kur kur.En oikein saanut suoria vastauksia mihinkään. sitte kun muija lähti röökille otin sen kännykän(en olisi ikinä uskonut että joudun nöyrtymään näin) no siellähän tekstiviestejä klo: 1:00 jne nukutko jo voinko tulla.ovi on auki tule vaan. ja sama jatku aamulla 9.00 joo olen suihkussa.Kysyin heti muijalta että petäkö,niin en ,ei missään tapauksessa. no kerroin viesteistä.(vastaus)se vaan ei se ole sitä miltä se näyttää,se on kuulemma joku kaveri,kauheen kiva tyyppi,eikä ole varma onko ihastunut. ******** kun mä tiedän sen tyypin.no pyysin numeroa että katon löytyykö fainderista ei antanut ei kuulemma löydy ja hävitti kaikki viestit. Tästä on nyt paripäivää ja ******** törkeesti,kai se on jotenkin jaksettava edes kulissien takia.
Kommentit (9)
Kuulemma mitään ei tapahtunu. keskustelua vaan,iknä ei ole kuulemma pettänyt mua ei pysty sen luonteella ja omatunnolla.
Ei esimerkiksi suihinotto tai kädellä runkkaaminen ole pettämistä. Ota se huomioon, kun tuomitset.
Näin se on ehkä olen vaan kateellinen,ok mä meen mies porukassa ja jos runkataan kortsun kanssa ja otetaan poskeen se ei ole homoilua eikä pettämistä.kiitti sulle,varaan jo nyt risteilyn.
Aika jännä että sulle tuli ekana mieleen puuhastella miesten kanssa, jos risteilylle lähdet... Ehkä naisiakin olisi tarjolla? Mutta eihän siinä mitään väärää ole. Mitä tulee tuohon naisesi tempaukseen, niin toki tuo näyttää aika selvältä, MUTTA muistathan, että aina on kuitenkin olemassa se vaihtoehto, että se todellakin olisi paljon viattomampaa, miltä näyttää. Ihastuminen, keskustelu ihastuksen kanssa yms. toki syö miestä sekin, ja mikä kellekin sitten on enemmän pettämistä (seksi tuntemattoman kanssa vai hevi ihastuminen ja tämän kanssa ajan viettäminen, vaikka sitten ilman mitään seksuaalista). Nää on semmosia juttuja että pitää vaan päättää mihin uskoo, koska totuuden tietää vain naisesi. Tsemppiä kuitenkin.
Suihinotto ja runkkaaminen on pettämistä. Kaikki mitä et voi tehdä oman miehesi nähden toisen miehen kanssa on pettämistä! Kannattaako kulissien vuoksi jaksaa?
OIkeesti ap, keksi itsellesi jotain uutta :) Edelleenkin, tuo kyvyttömyytesi käyttää välilyöntejä paljastaa sinut kerta toisensa jälkeen samaksi henkilöksi... :P Hanki elämä ehkä?? :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 08:47"]
Suihinotto ja runkkaaminen on pettämistä.
[/quote]
HöpönLöpön! Suihinotto on vain hiukan tuttavallisempi tapa sanoa päivää.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 08:47"]
Suihinotto ja runkkaaminen on pettämistä.
[/quote]
HöpönLöpön! Suihinotto on vain hiukan tuttavallisempi tapa sanoa päivää.
[/quote]
Siinä tapauksessa mulle saa tulla naiset sanomaan tuttavallisesti päivää :)
Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Hauskaa on ollut muidenkin kuin tyttöjen kanssa.