Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Letkumunako?

Vierailija
29.04.2013 |

Olen ihastunut 54-vuotiaaseen mieheen aikas pahasti. Itse olen 40 täyttänyt. Seksuaalisuuteni on mielestäni huipussaan juuri nyt. Haluttaa vietävästi joka päivä. Onko kellään kokemuksia yli viiskymppisistä miehistä? Onko niistä enää mininkään sängyssä? Pelottaa vähän alkaa suhteeseen, kun omat haluni ovat niin kovat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla seksi vain paranee iän myötä. Ei ole ollenkaan harvinaista, että 55-vuotias nainen haluaa seksiä kyltymättömästi. Samaa ei voi valitettavasti sanoa samanikäisistä miehistä. Monella yli 45-vuotiaalla on jo erektio-ongelmia. Siksi onkin tämä puumailmiö noussut otsikoihin.

Vierailija
2/6 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla nuori. Vanhat kuivaa ja alkavat nariseen. Pillua saa pyytämällä pyytää eikä siltikää saa. 47 - 48 vuotiaalla alkaa oleen viimenen käyttöpäivä lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v nainen ja 5v sitten tapasin miehen joka on nyt 57v ja ei todella voi puhua mistään seksin vähyydestä/huonoudesta. Siis ikinä en ole saanut näin hyvää seksiä ja saman vrk aikana saatetaan olla 1-6 kertaa!! Ja ne ei todella oo mitään pikapanoja, vaan jotai aivan ihanaa...että nauti rauhassa, mutta tokihan yksilöllistä tuokin.

Vierailija
4/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niistä. Ja jos on ongelmia niin lääkärin puheille, mars. 

Vierailija
5/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei miehen tarvitse kärsiä impotentista, kun on olemassa kaikenlaisia hyviä lääkkeitä. Reipasta liikuntaa, paljon nussimista ja painonhallinta kohilleen. Siinä se on resepti miehen onnelliseen elämään.

Vierailija
6/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani tyttärellä, 27-v on viisikymppinen mies ja sivustaki näkee, ettei puutetta ole. Usein kaulassa fritsuja ja kasvot saaneen näköisenä ;) Paksuksikkii oli pistänyt :)