Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella siivoustyöstä ... tarjotaan 10 e tunti vaikka työkokemusta useita vuosia...

Vierailija
06.07.2020 |

Ei ihme, että työntekijöitä ei saa. Itse olen siivonnut kouluissa ja viimeksi minulla oli 8 luokkahuonetta, kolme vessaa ja käytävät yms. Ja aikaa 2 tuntia.

Soitin esimiehelle ja hän sanoi, että siihen voisi saada 30 min lisäaikaa. Lopetin.

Ei ihme, että taudit jylläävät kouluissa. Täysin rikollista toimintaa. Paikat jäivät todella likaisiksi. Mitään pintoja ei ehtinyt pestä esim ovenkahvat ja valonkatkaisimet.

Olen ollut myös kohteessa jossa esimies laittoi hommiin ja sanoi, että tee siellä ”jotain” - siirtele tavaroita pöydillä yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut riittävän opastuksen koulun siivoukseen? Puoli tuntia lisäaikaa kuulosti kuitenkin hyvältä vastaantulolta esimieheltä. Luokkia on monenlaisia, käytävät eri pituisia, vessat voivat olla todella sotkuisia tai vähällä käytöllä, joten niitä luettelemalla ei käy täysin ilmi kohteen vaativuus.

Vierailija
2/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole työnantajan vika, vaan liiton vika.

TES noudatetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tessejä nudateta, vaikka ilmoituksissa niin kehutaan.

Siivousalan kesäyöpaikassa sanottiin vaan tylysti, ettei ne enää tehdä paperilla sopimuksia. Ainoastaan suullisina. Ota tai jätä. Iso alueen toimija kesällä 2020.

Vierailija
4/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajako kirjoitti:

Se ei ole työnantajan vika, vaan liiton vika.

TES noudatetaan.

Palkassa ei ole ylärajaa. Voi maksaa vaikka 100 euroa päälle tes.in, eikä kukaan naputa asiasta.

Vierailija
5/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,88e on minimipalkka vähänkään kokemusta omaavalle siivoojalle.

9,77e on harjoittelijan palkka, jolla ei siis ole aiempaa kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi