Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK-valintakokeen tulosten odotteluketju

Vierailija
06.07.2020 |

Tänään saattaa jo tulla tuloksia toisen vaiheen kokeesta, ainakin AMK:t julkistavat valintansa tällä viikolla. https://www.aamulehti.fi/a/afbb3360-bbd7-45ce-9f90-c84af5e68dae

Muita jännääjiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kukaan mamma ei ilmeisesti päässyt tokaan vaiheeseen

Ap

Vierailija
2/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos minä olen jo korkeakoulussa? Saanko tulla silti jännäämään teidän kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos minä olen jo korkeakoulussa? Saanko tulla silti jännäämään teidän kanssa?

Siitä vaan, jos kiinnostaa! Itsekin oon yliopisto-opiskelija, mutta vaihdan alaa.

Ap

Vierailija
4/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, jos kiinnostaa! Itsekin oon yliopisto-opiskelija, mutta vaihdan alaa.

Ap

Mikä ala on mielessä?

Vierailija
5/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ala on mielessä?

Ja lisäkysymyksenä: mikä yliopistossa oli tai on pielessä?

Vierailija
6/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ala on mielessä?

Ei vaan ollut loppujen lopuks oma ala (luonnontieteellinen ala), oon opiskellu useamman vuoden ja opinnot etenee tosi hitaasti motivaation puutteen takia. Hain nyt ensihoitajaksi ja kuumottaa kyllä, kun meitä ei-ensikertalaisia valitaan vaan 6, joista 3 yo-papereilla (mun paperit ei riittäny) ja 3 kokeella.

Vierailija
7/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jännittäjä! Mutta mä oon henkisesti varautunut siihen, että 15.7. asti pitää odotella. Sosionomiksi hain, ja olen jo tullut valituksi 2.vaihtoehtoon todistuksen perusteella.

Vierailija
8/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi jännittäjä! Mutta mä oon henkisesti varautunut siihen, että 15.7. asti pitää odotella. Sosionomiksi hain, ja olen jo tullut valituksi 2.vaihtoehtoon todistuksen perusteella.

Mä en enää jaksas odotella minuuttiakaan ja saan varmaan hermoromahduksen jos ne tulokset ei tuu tänään :D Tsemppiä ja toivottavasti meillä tärppää!

Vierailija
9/13 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ala on mielessä?

Ei vaan ollut loppujen lopuks oma ala (luonnontieteellinen ala), oon opiskellu useamman vuoden ja opinnot etenee tosi hitaasti motivaation puutteen takia. Hain nyt ensihoitajaksi ja kuumottaa kyllä, kun meitä ei-ensikertalaisia valitaan vaan 6, joista 3 yo-papereilla (mun paperit ei riittäny) ja 3 kokeella.

Jos näillä korteilla pääset sisään niin olet todellakin paikkasi ansainnut. Itsekin hain todella tiukkaan paikkaan enkä edes odottanut pääseväni sisään, mutta silti ylitin alarajan leikiten. Toivon että sinullekin tulee käymään näin.

Ps. hakemani paikka ei siltikään ollut yhtä vaikeasti saavutettava kuin sinun hakema paikka. Tsemppiä!

Vierailija
10/13 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin odottelet tietoa ja mihin olet jo päässyt?

Pääsin itse Laurea Lohjalle sosionomin monimuotoon todistuksella, olin niin tyytyväinen kun ei tarvinnut osallistua valintakokeeseen.

Jännittää muutenkin opskelut, kun oon tässä parikymmentä vuotta vaan painanut duunia, ei mitään hajuu nykyajan koulumaailmasta.

Vierailija
11/13 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin itse Laurea Lohjalle sosionomin monimuotoon todistuksella, olin niin tyytyväinen kun ei tarvinnut osallistua valintakokeeseen.

Jännittää muutenkin opskelut, kun oon tässä parikymmentä vuotta vaan painanut duunia, ei mitään hajuu nykyajan koulumaailmasta.

No hei, sinne minäkin!

Vierailija
12/13 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, sinne minäkin!

Niin onks se nyt se mihin oot päässy vai se mihin ootat tuloksia? :)

Vierailija
13/13 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä